Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-02 23:04:32 följande:
    Nja ibland verkar dom tro att jag bara säger så för att avsluta samtalet men mamma tycker även att den laxerande effekten hon har är bra rolig.
    2timearound skrev 2010-08-02 23:05:16 följande:
    Brukar du ringa henne när du är förstoppad?
    Det här är verkligen intressant.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    BamBam skrev 2010-08-03 23:34:44 följande:
    Tvåan är lite avensjuk.
    Undrar vem som är AVENsjuk egentligen?!

Jag gav ju upp helt utan kamp när du claimade.....vissa blir aldrig nöjda liksom.
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-03 23:37:19 följande:
    På Jazza?!?!?
     Nej, det är tvärtom. Jag har liksom en ny bländande internet-kärlek i mitt liv. Hon klarar inte det så bra.

Guuud vad jag längtar tills du ska vara här varje dag! Då ska jag slita dig i bitar. Död 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-08-04 07:55:13 följande
    Guuud vad jag längtar tills du ska vara här varje dag! Då ska jag slita dig i bitar. Död 

Så att det inte blir några missförstånd, detta var riktat till wreithen.
  • 2timearound

Today: TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT! Solig

• 2timearound
    BamBam skrev 2010-08-04 10:17:27 följande:
    Hehe.
    Och vad har vi sagt om sånt här?!
  • 2timearound

Är det här allt ni producerat här idag?! Vilka jävla slackers......

• 2timearound
    Hercule skrev 2010-08-04 22:04:56 följande:
    Jag har haft en hård dag! Det är ett under att jag fortfarande är i stånd att sätta samman meningar!
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-04 22:20:16 följande:
    Hård och stånd i samma inlägg! *småkåt*
    lokisse skrev 2010-08-04 22:21:01 följande:
    och spännande flytningar...
    HELT FÖRBJUDET! *sträng*

• 2timearound

Nu sängen och drömma om söta varulvs-snubbar. Katt

• 2timearound

Sluta äckla er jävla svin! Man kan ju inte vara här om ni ska hålla på och prata äckel-päckel. *drar*

Svar på tråden The return of the Lolilla