Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-05 09:19:16 följande:
    Känsligast i stan
    Japp....www.familjeliv.se/Forum-5-98/m22418265.html
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-08-05 09:23:08 följande:
    vad tror ni om ett skogsrum med söta sma stampe kaniner och andra djur till min mops?
    Låter fint, inte så puttinuttigt, det är bra!
    Jazza skrev 2010-08-05 09:23:43 följande:
    Fråga surfittan, jag tycker det låter fint, men det är ju jag... Hon har säkert en åsikt.
     Om du visste vad jag planerar och smider för planer för dig så skulle du vara mycket mindre elak och dum och mycket mer snäll och rar.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-05 09:30:04 följande:
    Idag skall jag hämta min klänning Den är omsydd och klar! Igår var det en månad kvar till bröllopet, jag börjar känna av lite lätt spänning. Shit, vad kul  det skall bli!
    Men VAD har vi glömt?
    Har du köpt någon morgongåva till M?
  • 2timearound

Eftersom T har två hjärnceller och den ena har slagit ihjäl den andra, blir det en familjeresa imorgon ist för bara jag och barnen.

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-05 22:53:45 följande:
    Haha, vad nu? Men du slipper åka tåg med dem, no?
    Nej, biljeterna är inte ombokningsbara Han hade gett min morbror helt fel tid när vi skulle åka hem så han trodde vi skulle dra redan kl 10 på lördag morgon. Komma kl 13 på fr och dra kl 10 på lör. Meningsfull resa va? Så de bokade en sista min til Grekland och måste dra kl 12 på lördag. Så vad ska vi göra i 4.5 tim helt ensamma i Karlstad? Plus att jag antar att demåsteförbereda sig och packa osv. Fifan vad arg jag var....
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-05 23:04:34 följande:
    Jag är inte säker på att jag förstår. Vad skall T med och göra, då?
    Han ska följa med och göra en familjetripp av det ist. Eftersom jag inte direkt får träffa mina släktingar så hade det annars inte varit nån större poäng med att åka. Så nu får vi göra nåt trevligt på lördagen ist.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-05 23:11:25 följande:
    Ah, ok. Det blir ju bra
    Bara om du kommer! *inte nöjd*
    BamBam skrev 2010-08-05 23:10:28 följande:
    Jag bara älskar er. Kan vi inte ta en träff snart?
    Hahahaha! Ja börjar de nya kompisarna kännas lite.......slätstrukna? Drömmer
  • 2timearound
    BamBam skrev 2010-08-05 23:19:08 följande:
    Glöm vad jag skrev!
    Aldrig. Det är hugget i sten!
    Jazza skrev 2010-08-05 23:19:51 följande:
    Hade jag gärna gjort! Du kunde bytt den där encellsskallen mot mig i helgen Fast nu plockar de ju Mfern på lördag, så jag får väl ta hand om barnen, jag...
    Jag har ju också barnen.........
  • 2timearound
    BamBam skrev 2010-08-05 23:23:33 följande:
    Fan vilka lebb ni är...
    Hörru! Jag slickar aldrig folk iskrevet och pustar i öronen och allt skit DU skriver!
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-05 23:32:48 följande:
    Jepp har bestämt mig för att jag nog måste tillåta mig själv att vara tjock ett tag.
Svar på tråden The return of the Lolilla