Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 13:10:57 följande:
    Om ett halvår.
    Då gissar jag på början av augusti
  • Mariohn
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:11:58 följande:
    Då gissar jag på början av augusti
    Om inte 2timern har tråkigt ikväll då är vi framme imorgon.  
  • Mariohn
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-26 13:16:21 följande:
    I mars strax efter att det har utlysts folkomröstning ifall vi ska ha ett kungahus eller inte vilket kommer att få rojalisten 2:an och antirojalisten Lolilla att debattera vilt.
    Haha hoppas att du har rätt
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:16:25 följande:
    jag gillar alla inläg i stilen var ego det förtjänar du...
    vad vet dom om det? det kanske är en satmara av gudsnade som förtjänar en rupa full ris och inget annat
    Jag gillar som fan att sista inlägget är gjort av Anonym(orolig svärmor) jag dog. 
  • Mariohn
    Anonym (snuskgubbe) skrev 2010-11-26 12:49:24 följande:
    Första gången jag var hemma hos flickvännens föräldrar gick jag raka vägen till tvättkorgen, letade upp hennes mammas använda trosor och lade mig på rygg på badrumsgolvet med några par trosor ovanpå ansiktet. Självklart låste jag dörren till badrummet så det var ingen som såg mig.

Det är inte mer konstigt än att en hund vill ha ett ben."

Ja finns det inga doftljus får man väl hitta på något själv... 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 13:21:42 följande:
    Har precis satt tänderna i en bit mjölkchoklad, läser Marans inlägg: "...finns det inga doftljus får man väl hitta på något själv" och håller på att kväva mig själv med chokladet
    Haha Nu blev jag sugen på choklad. Jag brukar inte gilla det men nu gör jag det. Det betyder att jag har lågt blodsocker. Det betyder att jag får glögg ikväll
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:24:50 följande:
    det kanske skulle vara en hitt... hela huset luktar varm inboad fitta... jag menar det är väll inbjudande om nagot
    För somliga karlar verkar det vara så. Jag kan redan höra diskussionen i hallen

"Åh vad hemtrevligt det luktar, är det fruga eller?"

"Nej detta köpte jag på coop igår. De hade någon kampanj, det är lillasyster! Frugan hade tänt det så att det doftade ända ut på gården i eftermiddags!"

"Det är så mysigt att komme och hälsa på när det luktar nyknullad lillasyster! Det känns hemtrevligt på något vis"

"Jag vet. Påminner om hur det brukade dofta knullad syrra ända ut i trapphuset när vi hälsade på mormor som barn!" 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-26 13:27:51 följande:
    Det jag tycker mig märka på inlägg som det, är att de liksom är nsätan stolta över sitt sjukliga beteende.
    Jag känner likadant.  Det är sjukt äckligt. Jag kan faktiskt inte tänka mig att någon i vår umgängeskrets gör så. Jag tänker fortsätta att inte låsa tvättkorgen och känner mig trygg med det. 
  • Mariohn

För att vara på den säkra sidan ska jag snyta mig i alla mina trosor innan jag slänger dem i tvättkorgen. Så får folk sig en trevlig överraskning om de mot förmodan skulle slänga dem i en hög över ansiktet. 

Svar på tråden The return of the Lolilla