Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-11 22:20:18 följande:
    Kan säga vad du är full of!
    Oxfilé och matvetesallad spetsad med fetaost?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Sen har jag köpt en Ipod till Linda för att hon också fyller år och för att hon var så gullig och hoppade in på sin semester. Det skulle inte jag ha gjort........

Tjejerna är också med på den, annars hade det blivit lite dyrt för en vanlig födelsedag. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-11 22:22:43 följande:
    Jag fyller år den 25:e novemberOskyldig
    Vad har du gjort för mig lately? Skrikandes Kan inte komma på nåt......
  • 2timearound

Man måste ge personalen kärlek och omvårdnad. Då blir det roligt att jobba. Sådetså. Era arbetsgivare kanske inte uppskattar er............potential?

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:28:28 följande:
    Mina gör. Idag fick jag en snorkråka av E och blåmärken, orsakade av stenhårt nyptag på insida överarmen, av S.
    *asg* Vad gjorde du med kråkan?
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-11 22:29:28 följande:
    Det är nog snarare så att du måste ge dom mutor för att inte bli anmäld till facket.
     Nej, det är Tomme.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:31:23 följande:
    Åt upp den, såklart?
    Vad annars.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:38:54 följande:
    Just. Kolla din mobil nu!
    Den är avstängd. Jag har tur va?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:42:03 följande:
    Miffo. Sätt på den! NU Det är allvar!
    Om det är en äcklig bild blir jag fan sur! *går ner, muttrandes*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:43:04 följande:
    Aj pråmmajs!
    Var det ALLT? *hysterisk*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:54:25 följande:
    Ja, på din feta mage och kassa tänder, då, va?

*loggar ut* Den var lägre än gloclnet............Drömmer 
Svar på tråden The return of the Lolilla