Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-08-05 21:44:54 följande:
    *skrattar ännu mer*

Fast, en seriös fråga till er föräldrar - stor skillnad i sexlivet efter barnen kom?
    Vi har sex oftare nu, efter S.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-08-05 21:52:29 följande:
    Vad trevligt
    Absolut. Självklart handlar det om att prioritera det. Nu har båda våra sovit, ätit och varit friska, generellt och jag vet att det inte är så lätt om det inte är så, men man måste ju inse att det inte är på topp när man har en ny bebis och muttan är som en taco. Men, sedan gäller det också att ta sig ur det (om man nu vill ha sex oftare, såklart, annars antar jag att man är nöjd) och tänka att man kan faktiskt strunta i filmen och knulla istället för att somna i soffan, osv.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-08-05 21:57:41 följande:
    Mhm, tror du har helt rätt. Kan ju inte direkt uttala mig om sexlivet efter barnankomst

Däremot kan det fan inte vara läge med sex jättetidigt efter en förlossning....
    Babianerna ligger i lä, så att säga
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-08-05 22:52:28 följande:
    Eftersom T har två hjärnceller och den ena har slagit ihjäl den andra, blir det en familjeresa imorgon ist för bara jag och barnen.
    Haha, vad nu? Men du slipper åka tåg med dem, no?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-08-05 23:02:16 följande:
    Nej, biljeterna är inte ombokningsbara Han hade gett min morbror helt fel tid när vi skulle åka hem så han trodde vi skulle dra redan kl 10 på lördag morgon. Komma kl 13 på fr och dra kl 10 på lör. Meningsfull resa va? Så de bokade en sista min til Grekland och måste dra kl 12 på lördag. Så vad ska vi göra i 4.5 tim helt ensamma i Karlstad? Plus att jag antar att demåsteförbereda sig och packa osv. Fifan vad arg jag var....
    Jag är inte säker på att jag förstår. Vad skall T med och göra, då?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-08-05 23:09:14 följande:
    Han ska följa med och göra en familjetripp av det ist. Eftersom jag inte direkt får träffa mina släktingar så hade det annars inte varit nån större poäng med att åka. Så nu får vi göra nåt trevligt på lördagen ist.
    Ah, ok. Det blir ju bra
  • Jazza
    BamBam skrev 2010-08-05 23:10:28 följande:
    Jag bara älskar er. Kan vi inte ta en träff snart?
    Fyllo
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-08-05 23:17:40 följande:
    Bara om du kommer! *inte nöjd*
    BamBam skrev 2010-08-05 23:10:28 följande:
    Jag bara älskar er. Kan vi inte ta en träff snart?
    Hade jag gärna gjort! Du kunde bytt den där encellsskallen mot mig i helgen Fast nu plockar de ju Mfern på lördag, så jag får väl ta hand om barnen, jag...
  • Jazza
    BamBam skrev 2010-08-05 23:19:08 följande:
    Glöm vad jag skrev!
    Skrev hit och skrev dit, OMFG!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-08-05 23:22:07 följande:
    Jazza skrev 2010-08-05 23:19:51 följande:
    Hade jag gärna gjort! Du kunde bytt den där encellsskallen mot mig i helgen Fast nu plockar de ju Mfern på lördag, så jag får väl ta hand om barnen, jag...
    Jag har ju också barnen.........
    Prutt
Svar på tråden The return of the Lolilla