Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

JAG var ute och partade igår och NI ligger och sover?! Skrikandes

ROA MIG!!!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-08-15 07:39:58 följande:
    JAG var ute och partade igår och NI ligger och sover?! Skrikandes

ROA MIG!!!
    *somnade om*

*fick frulle på sängen*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-15 09:03:07 följande:
    Det lyckades de, uppenbarligen, inte med igår, med tanke på att du är inloggad 07,39??
    Jag blev väckt! Av en skitunge som kallade mig mamma? Skrikandes

Då märkte jag att jag hade mensvärk, var kissnödig och fick enorm rethosta. *onöjd*
  • 2timearound

Jag behöver råd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HJÄLPHJÄLPHJÄLP 

• 2timearound

SOS 

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-08-15 10:41:19 följande:
    I Ame to serve
    STOPPA MIG SNÄLLA SNÄLLA! *bedjar*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-08-15 10:42:41 följande:
    vad har hänt tala nu om för tant knisse
    Stoppa mig från att åka in och handla en klänning för alldeles för mycket pengar........*gråter*
  • 2timearound
    Lady Ackles skrev 2010-08-15 10:45:45 följande:
    Klart du ska köpa den.
    lokisse skrev 2010-08-15 10:45:55 följande:
    hur myce är aldeles förmycke och hur mycke förtjänar du att fa en ny klänning?
    Det är en ny Ralph Lauren i champagnefärgad spets. Den är alldeles, alldeles underbar...........

men den kostar 11.000 kr. *ynklig*

Jag KAN köpa den, men får naturligtvis offra något annat. Som renovering av vardagsrummet t ex. 
  • 2timearound

SVARA! SOS

• 2timearound
    Ökänd skrev 2010-08-15 10:50:08 följande:
    Bild tack.
    Om det finns.
    Nej, jag damsög nätet igår utan framgång, och det var då jag ringde till NK och insåg att de hade slut på den. Det fanns en kvar på Mathilde i PK-huset och de hängde undan den till idag. Så nu har jag panik. Och känner mig stressad att fatta beslut. Men jag är kär.

Hoppas den sitter asdåligt. 
Svar på tråden The return of the Lolilla