Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-12-02 15:05:05 följande:
    vad har ni för er snorisar?
    Jag oroar mig för M. Det börjar bli mörkt och det har snöat ända upp till fönsterbläcket och han ska köra 4 mil hem om två timmar. Rapporterna om avkörda fordon längst vägen bara väller in :-/
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-02 16:14:20 följande:
    ahhaha
    pinsamt
    Har du en konflikt med din partner, snälla lös den på FL
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-02 16:50:37 följande:
    Vad är det för porrblogg ni pratar om??
    kolla inkårjen 
  • Mariohn
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 19:23:28 följande:
    God afton! Nu har jag med sorg och saknad vänt sista sidan i den bok jag höll på med och funderar över vad jag ska läsa härnäst ... 
    Visst är det lite av en tragedi när man läser en fantastiskt bra bok och den tar slut? Känns lite som att avsluta ett seriöst förhållande
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 20:59:33 följande:
    Så kände jag när jag hade läst en hel jävla deckarserie och fått en fulcrush på huvudpersonen..... Sjukt patetiskt. Vad som också är patetiskt är att det nog bara är jag och Mfern i hela landet som ser På Spåret och Skavlan istf Idol.... Har inte sett ett enda avsnitt och det lockar inte alls. Är jag gammal nu?

(Det är INTE tjejen i filmen som har skrivit brevet)
    Nej du är inte gammal av den anledningen. Det är du för att du är född för tidigt. Jag tittar inte på idol eftersom jag tycker att det är överdrivet och tråkigt. När jag var 14 läste jag "tommorrow when the war began" och när alla böckerna var slut blev jag seriöst deprimerad. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 21:03:37 följande:
    Kläggmutta
    Favoritgumma! *sitter på kudden hos* 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-03 21:09:50 följande:

Damn you, nu har jag läxat upp dig på fejjan, iaf

Imorgon är vi utbjudna på middag, på en trevlig italiensk resturang. Skall bli mysigt! Så idag kan jag fulhänga i soffan, med gott samvete.

Jag vågar inte gå dit! imorgon ska jag på tjejmiddag hos världsbästa johanna. Och nästa helg ska jag på spa och lida
Svar på tråden The return of the Lolilla