Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-08-15 20:08:28 följande:
    Du är min söta tant som jag avundas ju
    Igår tyckte inte karlarna på stället vi var att jag var nån tant...............Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-15 20:09:02 följande:
    Nej inte när alla klänger på semper och AQTGEHI. Då blir jag generad och drar
    Påstå inte att jag har klängt. Jag blir sur. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Lady Ackles skrev 2010-08-15 20:09:51 följande:
    Låt mig gissa, det serverades alkohol där.....?
    Tja, litegrann, det var precis lagom.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-15 20:11:16 följande:
    Du är ju en sån där jävla heting så det är orättvist
    Japp. Igår var jag het. Som tusen ugnar i Sahara.  
  • 2timearound
    Lady Ackles skrev 2010-08-15 20:13:05 följande:
    Du är fan värst av oss alla.. Drömmer
    Nu läser du tillbaka och det på en gång och sen kommer du hit och erkänner att du har fel. Jag saknar fort Freddan och kan inte komitta till nån annan! Skrikandes
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-15 20:15:07 följande:
    *kramar om & tröstar lite tafatt*
    *tallar lite*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-15 20:15:25 följande:
    Du klänger inte.
    Äpple
  • 2timearound

Bam är med på tv om tio minuter! Missa inte.

• 2timearound
    Lady Ackles skrev 2010-08-15 20:20:01 följande:
    Åh, är det Top Model?
    Nej. I en annan del av Köping.
  • 2timearound
    Lady Ackles skrev 2010-08-15 20:23:01 följande:
    Ja. Den var lite old nu. Har du nåt nytt material?
Svar på tråden The return of the Lolilla