Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Hej. Jag vill göra klart att jag absolut inte beställt några julklappar till någon av er. Men ni kan skicka hit era ändå. Jag är ganska oemotståndlig.

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-08 09:56:44 följande:
    Du har ju inte köpt några klappar, klart ingen vill hälsa då....
    Till dig har jag köpt en jättefin och dyr julklapp! Jag minns bara inte vart jag har lagt den... 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-08 09:58:45 följande:
    Idag kommer jag att ha massor av tid för er jag åker till jobbet nu, sitter i bilden om 5 min (för den som tänker ringa). Sen loggar jag in och då vill jag bli underhållen. 
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:53:18 följande:
    Ok, tänkte om han inte blev det så försökte du få oss tro det genom att bygga upp meningen som du gjorde.. :)
     mmmmmmm.......*knackar lätt på huvudet* 

Bra för jag har stukat foten och ska sitta hemma hela dagen. Vrickat menar jag. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 09:59:35 följande:
    Lite pubertalt kanske, men vem av er är mest attraktiv (jävla fånigt ord egentligen)?
    Det skulle jag inte svara på även om jag faktiskt hade preferenser. Jag tycker att vi är så olika att man inte kan jämföra. Alla är attraktiva på sitt vis. 
  • Mariohn
    Zchimla skrev 2010-12-08 10:03:05 följande:
    Varför gjorde du det??
    Det stod ett barnstolsben i min väg när jag skulle skutta ut i köket. Jag trampade på det och beslöt mig (tydligen) för att bästa räddningen för att inte skada ringtån var att försöka bryta av foten genom att böja den åt höger! Det stämde fint. Tån är inte bruten!
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 10:07:03 följande:
    Lille Skutt?
    Ja. Grannen såg alltihop. Pinsamt. Jag grät som lille skutt också. Tårarna bara sprutade i sidled. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 10:11:46 följande:
    Vafan är okorr?

*Mamma då hon var okorr 8 Månder*
    *Pappa då hon var okorr 8 Månader*
    *Tutte då hon var okorr 7 Månader*
    *Titta å peka på saker okorr Då hon var 1år & 3 veckor*
    *Äta då Hon var 1 år & 4 veckor*
    *** första stegen då hon var Korrigerat 1 år.<(*)**
    ** kisse då hon var 11 måander korrigerat.**
    "okorrigerad" 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-08 10:45:40 följande:
    Idag upptäckte jag att det finns Hello Kitty-bindor. Undrar varför? Är det för fjortisarna, eller är det tänkt att vi vuxna ska använda dem?
    för helvete
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-08 10:57:57 följande:
    Mina funderingar eller bindorna?
    Bindorna.Det är så jävla  patetiskt.
Svar på tråden The return of the Lolilla