Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-21 14:07:27 följande:
    Nu rymde katten igen. Han är verkligen modig. Han rymmer en meter och bajsar av skräck. 
    ha en san katt hade vi med.
    en gang fangade hon en padda och kom hemspringande med den i munnen lödret stod som en sky kring hella ansiktet pa henne. efter som hon inte viste vad hon skulle göra med denna illasmakande padda slängde hon den pa trappan och kissade pa den
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-21 14:09:53 följande:
    Har du google hemma?
    Skrikandes nej jag har just använt den sista i paketet
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-21 14:10:39 följande:
    Hade hon sett på husse hur han gör?
    ahh du känner husse??
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-21 14:16:28 följande:
    Vad skall du ha bilderna till?
    jag vill mala dom pa väggen i mops rum
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-21 14:20:27 följande:
    En vanlig plansch duger inte, då, nej?
    nää jag vill vara kreativ och mala pa väggarna...
    sma kantarell barn och flugsvamps barn och blomsterflickor...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-21 14:24:44 följande:
    Hjortronsylt är ju inte gott, ens.... Jag skall göra en jättegod GI-pannkaka på lördag. Till den har man knaperstekt bacon och fruktsallad. Asgott
    jo hjortronsylt är gott till friterad camenbääär tex
  • lokisse

nu ska jag i väg och leka med dom andra barnen och deras mammor (nej semp vi ska inte leka sanna lekar och nej du far inte följa med och titta)

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-21 14:49:02 följande:
    Sug min bleka, spetsiga kattkuk, sa Bull
    *onödigt vetande*
    katter herrar har krokar pa pa pillen som hakar sig fast i muttan pa kattfröken och haller henne fast under akten.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-21 14:52:52 följande:
    Det har jyckar också. verkar inte skönt alls. *mental note to self; knulla inte med jyckar*
    du skulle ha gjort det om dom inte hade krokar??
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-21 14:54:21 följande:
    Det är därför det är ett sånt jävla liv på dem.
    jupp
Svar på tråden The return of the Lolilla