Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-21 14:55:51 följande:
    Jazza skrev 2010-09-21 14:54:49 följande:
    Skönt att du hittar en anledning att låta bli
    Vilka konstiga frågor. Det vore väl en enkel lösning? Jag vet att ni två föredrar hästar men det verkar så svårt och otympligt. 
    mer onödigt vetande
    om en kvinna skulle ta imot satsen fran en häst i muffen skulle hon dö av inreblödningar pga trycket
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

god morgon mina sma störar

• lokisse
    Der Ficker skrev 2010-09-22 09:20:32 följande:
    Jag är ingen fisk
    klart du är!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-22 10:36:04 följande:
    "viol så klart! ;) har aldrig haft klagomål från gubben min.han slickar villigt där bak.och att dra fingret i röven har jag ingen avsikt att göra."

<<-- Gissa författaren till kommentaren. 
    nej man lägger ju en bommulstuss där över natten som man kan snosa pa sedan underdagen när den antagit dofft
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-22 10:42:47 följande:
    Era små äckelpeckel. Idag har jag bestämt färg till köket. Det ska vara grått. 
    nej det blir för kialt med ett gratt kök. du vill ha en lavendel lila i köket.
    anolfar
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-22 10:47:53 följande:
    Men jag ska ha höstfina varma gardiner!    *anofar icke*
    men dom har du inte hela aret ju...
    en lavendellila är inte lika kalt men nästan gratt
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-09-22 13:17:25 följande:
    Då går jag ut i skogen. Där min frisyr passar bättre. 
    troll!!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-22 13:22:05 följande:
    Jag har stringtrosor på mig idag. Nu vet jag varför jag så sällan har det. Kan det eg finnas nåt mer obekvämt? Skrikandes men det var nödvändigt för mina nya jeans är så tighta så annars hade jag fått 4 arslen.
    varför inte skippa trosor helt... string är fan ett tortyrredskap
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-09-22 13:31:26 följande:
    Trosor är ett modernt påhitt som bäst lämpar sig för att hålla binda på plats och egga upp karlar
    eller fördjupa skaran i röven till att bli grandcanion
Svar på tråden The return of the Lolilla