Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-12-08 13:47:51 följande:
    Ja, det suger rejält att behöva ge upp en bra bil för en familjebil.
    Har du också gjort det?
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 13:50:26 följande:
     Ja, tyvärr. Gav upp en fanstastisk Audi A4 quattro turbo med sporttrimning för en fyrkating VW toruran. Visserligen är den utrustad med extra motor och r-paket men det är ändå inte samma sak.
    Haha nej det är ju inte det Vi hade en BMW cabbe som hette cabster. Fråga mig inte vilken modell men den var ny och fin som fan. Nu har vi en volvo. Fråga mig inte vilken modell men den är inte alls lika rolig.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-12-08 13:55:13 följande:
    och vi har dessutom vägarna till det piluta er va!
    Nu förstår jag inte alls vad du menar! Vem vill inte ha en slajsans ny ferra och bränna loss i 70 på de svenska vägarna! Wrooom wroooom!

Detta påminner mig lite om mopedåkande killar som själva tycker att de åker JÄTTEFORT. De SUSAR förbi en i sina träningsoverallsjackor som fladdrar i vinden. Mopedjäveln LÅTER jävligt högt men de kommer ikapp en i uppförsbacken och det går långsammare och långsammare tills de ligger bredvid en. Fortfarande med armarna utfällda, gasandes "WROM WROM WROM"....trots att det är en moppe utan växlar. Det är riktigt skoj.  
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 14:18:11 följande:
    VAd kostar en iPad i Tyskland?
    det är en jävla epidemiiiiiiiii.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 14:20:46 följande:
    Eller hur? Men fatta vad soft att sitta i soffan och slösurfa på en iPad istället för att behöva hala upp en laptop.
    stön. du låter som M. Han får ingen. Över min döda kropp. Jävla skitpryl. Sedan är den så jävla ny så den är inte kompatibel med en massa sidor och saker än. Vår kompis skaffade en sådan. Han är en riktig mac mupp och har tjatat om att ha en skitlänge. Nu har han haft den i en vecka och säger att han ångrar att han skaffade den och att den är skittråkig efter ett par gånger.
  • Mariohn
    Naoko skrev 2010-12-08 14:26:37 följande:
    Hej, jag har beslutsångest!
    Byxorna först och skorna sen! Något annat jag kan hjälpa med?
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-12-08 14:26:45 följande:
    Nänä, böcker är hårdvara i mitt liv. Skulle aldrig ge upp en fysisk bok för en e-bok. Never.
    Sexigt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-08 14:28:16 följande:
    Jag tänkte vara med er i dag, men ni är tråkiga, så jag ids inte.......
    *ignorerar*
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-08 14:30:05 följande:
    Det har du gjort hela dagen! What´s new liksom?!
    du är ju EJ här
Svar på tråden The return of the Lolilla