Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-22 15:28:45 följande:
    Med gubben på kemtvätten.
    han var väll den som tjänade pa det hela?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-22 15:31:57 följande:
    Jo, men kul att få in en outfit med elefantprutt på....
    kostar extra!!
  • lokisse

jag har hittat andra blomsterälvor att inreda mopsens rum med!
    finns en i mit galeri

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-22 15:55:43 följande:
    Jättefina! Det ser svårt ut, dock, är du duktig?
    jag har köpt en malarbok (du vet en som man färglägger i ) och där har man ju bara konturerna och om jag beamar dom pa vägen och färglägger borde det bli snygt.
    sängen ska jag göra en "lövkoja" till under och upptill en blaklocka sänghimmel...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-22 15:59:43 följande:
    Det låter kanon, kissemiss. Kommer bli jättegulligt. Kul att du är så kreativ.
    du inspirerar!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-09-22 16:18:08 följande:
    Har skrattat så mycket så jag har ont i magen
    över mig?
    *paranoid*
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-22 16:33:42 följande:
    Kommer behöva mycket klapp och tröst. Skrikandes
    vi kan dänga dig i elementet... ge dig bade ömhet och värme
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-22 16:56:33 följande:
    Ja, det är tur, för det kommer inte räcka till dig. Vi kommer nog att behålla henne här också ser du.
    jag gissar att du kommer ha mer än en kruktjuv pa verandan om du försöker snatta lilljazzer.
    hon kommer att vara överalt och väsa och fräsa och bita dig i knävecken tills hon far tillbaka sin lilla jazzing
  • lokisse

jag vill träffa alla avkommor dom verkar vara sa snofiga

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-22 17:06:48 följande:
    Inga barnkalas Sprit och dans skall vi ha!
    vi kan göra bada delar!
    först super vi och sedan har vi barnkalas eller tvärt om
Svar på tråden The return of the Lolilla