Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2010-12-09 19:15:43 följande:
    Vad gör han med handen innanför kjolen? 
    EH gissa?
  • Mariohn
    Naoko skrev 2010-12-09 19:16:56 följande:
    Flatlöss? 
    Neej han tittar på din bild på fejan och "rättar till" lite
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 11:48:59 följande:
    Tjena jag jobbar.......vad gör du?
    Jag har varit på Dagis med Ville Det var roligt och fint. Jag svor åt ett barn och fick be om ursäkt. Helt väntat!  Är det skoj? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 11:51:44 följande:
    Va? Vad sa du åt ungen och varför? Pinsam du är *skäms*
    Jag är inte alls pinsam. Jag är inte alls van vid barn. Ungfan är 3 år och roade sig med att hälsa på V genom att knuffa honom hårt i ryggen så att han föll framlänges, slog hakan i golvet och bet sig i tungan så att det började blöda. Jag blev rädd och ledsen och då hade vi varit där i 1 minut. När han försökte gå runt och titta sig omkring kom samma unge fram och tog ifrån honom hans nalle och slog honom i ansiktet med öppen hand så att han blev ledsen och en av pedagogerna fick ta tillbaka nallen. Sedan skulle vi ha samling och då gick hon helt sonika genom ringen, tog tag i hans hår med båda händerna och slet allt vad hon kunde så att han gallskrek och började gråta riktigt ordentligt. Jag blev rädd och svinarg och tog tag i hennes händer och råkade säga "släpp för helvete tös". En jävla skitunge helt enkelt.

Men hon ska byta avdelning tills V börjar och alla andra barn var jättegoa och pedagogerna var jättebra med barnen. Hur mysigt som helst och V fick en liten kompis! 

Två av pedagogerna berättade att hon gärna gör så mot de andra barnen dagligen.  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 11:52:54 följande:
    MIN IPHONE HAR KOMMIT *yaaay* så nu har jag både en Mac Book Pro och en iPhone. Jaag är i himlen med mina nya leksaker.
    Nu blev M lite kåt på dig.
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:01:56 följande:
    Vilken jävla liten skitunge, jag hade antagligen svurit långt tidigare än du
    Haha. Jag svor av ren reflex för att jag blev rädd, och för att jag som sag inte är van att vistas bland SÅNA småbarn öht. 
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:02:20 följande:
    Idag är jag lite ledsen. Kan ni dalta med mig?
    Jag vill gärna dalta med dig! Varför är du ledsen? 

• Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-12-10 12:05:38 följande:
    Jag har ingen egentlig orsak att vara ledsen, det är nog bara lite vemod denna vackra fredag (som faller i mörker om bara några timmar...)

Livet är underbart just nu, rent generellt.
    Det får vara så ibland. Hjälper det om jag säger att jag tänker på dig varje gång jag misslyckas med att baka? Du är lite som en bakgud för mig. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-10 12:09:18 följande:
    Mara, ibland är man ursäktad, jag tyckte du hade goda skäl att svära. Jag hade antagligen klappat till ungen och blivit portad. Eller inte (eftersom jag är en sån mjukis egentligen)
    Jag SA förlåt direkt. Dock inte till ungen men till pedagogerna och de förstod mig. Vad är det för fel på sådana ungar? ÄR det något fel? Jag kan helt utan att ljuga säga att INGET barn jag någonsin umgåtts mde ägnar sig åt att göra andra barn illa "oprovocerat". 
Svar på tråden The return of the Lolilla