Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-28 20:18:42 följande:
    Men det var på en camping, intill, ingen fara för andra än gråsuggor och myror.
    ha tror du att ni var tilräckligt langt bort för att dom inte skulle fa ett trauma
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-28 20:24:03 följande:
    Vi var väldigt diskreta, kan jag meddela
    diskret är ju relativt. det du kallar diskret behöver ju inte vara det för resten av värden
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-28 20:31:08 följande:
    Nej, men det beror endast på att resten av världen inte har koll!
    ha ha du är fantastisk!
  • lokisse

god morgon mina slampor hur lever livet?

har sovigt som en lemmel i natt och känner mig härligt utsövd.
    vi har altid fönstrena öpna pa natten och i natt var det sa härligt kalt (vi har frost fortfarnade) och mysigt varmt under vara duntäcken och tva varma mysmopsar gossade vi ihop oss hela familjen.
    nu ska jag laga lite managrynsgröt till stormopsen.

• lokisse

jag äter!!!

• lokisse
    Jazza skrev 2010-09-29 19:22:20 följande:
    Grattis?
    jag tänkte komma före, innan du fragar vad jag gör!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-29 19:29:00 följande:
    Sket väl jag i?

klart du gjorde det du gillar att skita i saker sa det förvanar mig inte det minsta att du kacka i min mat
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-29 19:41:29 följande:
    Bajsar på din sill
    ja den blir ju mustigare da!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-29 20:52:40 följande:
    och mer näringsriktig
    hundar som äter bajs har ju oftast nagon näringsbrist sa det kan nog stämma
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-09-29 21:06:11 följande:
    Kalium. Har du det? Då rekommenderar jag att du tar en liten banan istället för att äta upp det jag bajsade på.....

Nu skall jag lägga mig ner, lite. Är toktrött, jag tog en powernap på 15 min idag, det var asskönt och hjälpte för stunden, nu är jag helt färdig. Hoppas S sover ordentligt inatt och det inte blir skrikigt igen.....
    sov gott min söt anka!
Svar på tråden The return of the Lolilla