Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

nu ska jag ner i källarn och mata din bror vi syns när det är ljust i mörkret vet man aldrig vad som kan hända.

natt natt mina söta

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

jag tycker attni ska komma HIT pa julmarknad

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-03 10:50:37 följande:
    Min kompis hade hört om en julmarknad i skärgården här uppe som skulle vara jättefin. Mesen ska komma hit då, och gå med mig.
    om det är den pa ut sa är den fin men lat er inte luras att ta er ut till sandhamn den är mest bara löjlig
  • lokisse
    lokisse skrev 2010-10-03 11:15:21 följande:
    om det är den pa ut sa är den fin men lat er inte luras att ta er ut till sandhamn den är mest bara löjlig
    utö heter ö fan
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-03 11:14:01 följande:
    Jag är inte önskvärd?
    kom till mig *lockar som en underjordisk i ronja*
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-03 11:17:16 följande:
    Du är ju inte förtjust i julen så vad ska du där och göra?
    Sprida en massa negativitet?
    alla behöver en grinsch för att julen ska bli perfekt!!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-03 11:21:22 följande:
    Precis!
    lokisse skrev 2010-10-03 11:17:46 följande:
    kom till mig *lockar som en underjordisk i ronja*
    Ganska fin julmarknad hos dig eller hur?
    Vollbild anzeigen
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-03 11:25:11 följande:
    Hatar Grinchen!

Pancacan: Värst vad du verkar vara rasande då? Vaknat på fel sida...eller i fel säng?
    nu tycker jag att du ger ifran dig negativa vibrationer. är du inte inte i enklang med universum?
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-03 11:26:57 följande:
    Fin marknad i Tredje Riket...men det verkar inte finnas någon snö.
    det är olika med snöandet men efter som marknaden är mit i stan sa är det sällan snön ligger orörd
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-03 11:45:17 följande:

Klämkäck slogan!
    dom tog och tänkte till innan dom skrev den?
Svar på tråden The return of the Lolilla