Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

varför stenar ni varandra med godis? *förvirrad* lat den som inte har nagon skuld kasta första polkagrisen *bunkrar upp med turkiskpeppar*

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 11:10:50 följande:
    Nu är jag här. Roa mig.
    oh är vi värdiga att roa er?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 11:21:06 följande:
    Ja....oftast. Men jag fick massa klockor som jag är tvungen att packa upp, så jag hinner visst inte underhållas ändå.
    nagot spännande?

jag letar efter nagot trevligt men vet inte riktigt vad jag vill ha nagot tidlöst (om man nu kan säga det om en klocka) i vit metall utan för mycke glitter. nagot för livet som man kan ge till barnbarnen en dag...
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-04 11:41:05 följande:

Kanske ett litet solur, totalt tidlöst
    men efter som vi ju alla lever i sguggan av 2an sa lär det ga at skogen med det hela
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-04 11:44:37 följande:
    Ja, det krävs en upplyst person för att bära ett sådant
    ett inre ljus?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 11:47:13 följande:
    Problemet, kisse, är att idag håller inte klockorna i flera livstider, tyvärr.
    nä det är väll sa...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 11:52:02 följande:
    Men det betyder väl inte att inte du kan få ha nåt fint? Hur mycket får den kosta?
    ca 10 tusen inte mer da skulle jag dö om jag tappade den
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 12:24:07 följande:
    Det får du nåt fint för, speciellt om du köper den av mig. Sen ingår försäkring stumpan. om du tappar en klocka på 10 loppor betalar du 1000 kr i självrisk så får du en ny för samma belopp.
    det later ju toppen!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 12:37:48 följande:
    Vad gillar du? Hur ska det se ut?
    det är ju det jag inte vet riktigt...
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-04 12:46:04 följande:
    Hej kråkor
    hej snoris
Svar på tråden The return of the Lolilla