Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-10-04 14:14:20 följande:
    tror att det skulle heta das fickur
    eller die det är i allafall die uhr
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 14:13:13 följande:
    Siffror? Vad är du, 12?

Mariohn skrev 2010-10-04 14:07:45 följande:
    Eftersom vi ska prata om klockor nu och inte mina agressionsproblem har jag M:s klockor alltid. De är jättestora och jag får blåmärke på handryggen som gör ont. Jag blir arg då. 
    Jag pratar gärna om ditt agg.
    döhh hur ska jag annasrs veta hur mycke klockan är??
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-04 14:16:11 följande:
    Du har säker rätt. Heter det "das ficker" också. Eller dass ficker
    der...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 14:20:06 följande:
    Ehhh...ja siffror är ju det enda sättet........Drömmer
    jag är en av dom som är glad att jag är gift för da vet jag vilken hand som är vänster...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 14:36:59 följande:
    Kan man någonsin få "nog" eller "för mycket " av jeans? Jag älskar jeans. Tänk om det inte fanns och man vara tvungen att ha typ.......chinos eller så hela tiden? Jobbigt.
    trodde du for runt i liten kläning med peticoat och förkläde över i vilket fall
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-04 14:46:00 följande:
    Varför straffar du mig?
    Mariohn skrev 2010-10-04 14:40:49 följande:
    Jag har en jeansjacka från 1970 som är översnygg. Ville bara berätta. Jag gillar inte dagens jeansjackor. 
    Jag bläddrade i senaste Amelia idag hos naprapaten. Där stod det att vi ska vara klädda från topp till tå i denim i vinter. Fattar ni att det betyder att......Lolilla är den mest moderiktiga av oss?
    fatta att det betyder att man kommer frysa rumpan av sig
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-04 14:48:43 följande:
    Usch har du en rumpa Kräks
    ja ennu sa har jag ju det.
    jag brukar använda den till att sprya analdoft pa lösgodiset med
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-04 14:52:23 följande:
    JAg satt mer eller mindre konstant vänd mot min frus ansikte under hela förlossningen. Oerhört osexig och smärtsam tillställning.
    vad hade du gjort för att det skulle bli en smärtsam tilställning för dig?
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-04 14:53:52 följande:
    Aha, han är arkeolog, ju äldre du blir ju mer intresserad blir han
    du menar att han vill gräva fram henne?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-04 15:00:37 följande:
    Ja försöker du vända ansiktet mot mig sätter jag framtänderna i låret på dig. 
    gara framtänderna? som en galen kannin?
Svar på tråden The return of the Lolilla