Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-10-05 10:10:17 följande:
    *Sniffsniff* Faen vad det osar röv här!

*Går och duschar*
    *hänger pa*
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-05 10:20:20 följande:
    *kommer snart*
    Förvånad
  • lokisse

nu drar jag och schoppar i stora staden

• lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-05 17:18:46 följande:
    Du? *fnyser*
    Skulle du?! *skrattar rått och överlägset* Du och vilken armé?
    titta en hel tomte arme
  • lokisse

god morgon uttrarna

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-06 09:08:12 följande:
    Jag var närvarande. Det var jag som beställt jobbet. Eller rättare sagt min kollega. Men jag var där och tittade på :)
    pojkar är konstiga djur...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-06 09:11:14 följande:
    tjena sjökossan.
    hur lever livet en glitrande höst dagsom denna?
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-06 09:15:14 följande:
    Vad skönt. Jag gillar det inte heller.
    lokisse skrev 2010-10-06 09:13:08 följande:
    hur lever livet en glitrande höst dagsom denna?
     Jag är trött som en liten nyfödd kattunge. Men jag måste skärpa mig och gå och göra mig i ordning nu. jag lyssnar på musik och vill eg inte alls. men det är lindas lediga dag så jag kommer bli tvungen att jobba i dag. På riktigt Skrikandes Som tur är så har dagis planeringsdag i morgon så då får jag vara ledig......
    ska jag ge dig lite mjölk sa du blir stor och stark min lilla *mamma hjärtat pickar *(är nagot som bara mammor ha enligt fl)
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-06 09:24:13 följande:
    Ja, sånt får man lära sig här! Skönt med ett ställe där det finns sån expertis att tillgå. 
    du far komma hit och ha shopingskola med mig!
    jag maste vara värdens sämsta shopare... hela dagen i gar gick jag i affärer och aterigen köpte jag inget alls...
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-06 09:32:14 följande:
    Det hårda slitgörat shopping.

har du en aning!

jag var helt slut bade i huvet (inte sa ovanligt kanske) och kroppen i gar kväll

Svar på tråden The return of the Lolilla