Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

em om jag packar paket och skikar till dig med pengar till resten av frakten skulle du da kunna puffa ombord dom pa bussen?

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-07 13:10:45 följande:
    Jag går sönder. Min katt har fortfarande inte kommit hem....han har varit borta i två nätter nu. Är det normalt? 
    i bland är det normalt.
    det beror lite pa katten och omgivningen
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-07 13:14:30 följande:
    Då dör han. Det är inte kul. 
    är han alergisk mot räkor?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-07 13:21:09 följande:
    Jag tog hand om honom när han skulle avlivas för att ingen annan ville. Min kompis hittade honom i en lada. Han hade blivit biten i halsen av något djur och de skulle avliva honom dagen efter men jag lät honom stanna hos mig. Han är skelögd och döv på ena örat men han har varit min bebis i fem år. Han har inte fått gå ut innan eftersom vi inte bott bra men sedan V föddes har han velat gå ut och börjat fördärva saker inne, skrika på nätterna och vara dryg. Så nu när vi flyttade hit lät jag honom gå ut. Han har hållt sig i trädgården och på området hela tiden men i förrgårkväll kom han inte hem fast jag ropade. Han är borta Gråter
    det later som om kissen kan komma hem vilken dag som helst.
    när värden är sa ny kan dom vara borta en sväng i bland
  • lokisse

en liten lockig homosexuell hund coco?

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-07 13:56:55 följande:
    Jag tror Freddan skulle vara en schäfer. Och Eras en dalmatiner.

Maran skulle vara en väskhund, en sån som kärringar har i väskan. Knisse skulle vara en S:t Bernard.
    med konjak eller utan?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-07 14:13:39 följande:
    Inte jackisar. De är förnuftiga och inte ettriga. 
    ha ha ha nej du!

min pappas ex frus brors son hade en jacrussel som fick korv i näsan och han vägrade att ge upp letandet efter denna korv.
    han brukade sta och skälla pa en sten i vattnet när vagorna slog mot den...i timmar
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-07 14:17:31 följande:
    HAHAHAHAHHAA vad fan. 
    ja du innan vi fattade vad han letade efter. (sprang i cirklar och ylade) och fick ut korvsmulan ur snoken pa honnom...
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-07 20:29:09 följande:
    Det ÖSregnar!! Är genomblöt.
    vad gör du ute?
    klockan är tusen och det är redan mörkt och du har ont du bör ligga i ett bad!

hur breda handleder har du?
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-07 20:39:08 följande:
    Aj, det sticker i mitt öra!
    hur da sticker?
    som det blir snart en öroninflamation sticker eller aj jag har kjört in en strumpsticka där det brukar hänga diamanter?
Svar på tråden The return of the Lolilla