Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-08 16:58:46 följande:
    Nej, det är ett slit. Nöjsamt slit dock.
    ja man ska ju trivas pa jobbet
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

i morgon ska jag kolla pa lister till mops rum.

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 17:02:28 följande:
    Haha!

Fifan vad kul. Eras bombarderar min telefon med bilder från sin hemstad. Det ser väldigt trevligt ut faktiskt. Det är nog inte så synd om honom ändå....
    *känner mig genast utanför*
    *tröstar mig med bilder fran min stad*
  • lokisse
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 17:04:07 följande:
    Golv? Tak? 
    tak

hum den e sne...
    men det är nagot i den stilen jag är pa jagt efter dom heter stuckleisten pa tyska och är i gips
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 17:08:11 följande:
    Men åhh, vad stiligt kisse!  
    jupp continentalt...
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 17:10:19 följande:
    Taklist alltså? Ser snygg ut, har ni högt i tak?
    tyvär är det ingen jugend villa men för att vara nybygge är det helt ok takhöjd 2,45.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-08 17:13:06 följande:
    Vi får fortsätta det här sen, kissemiss, nu ska jag utfordra mina hungriga vargungar. Katt
    ta hand om dom vi höres
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-08 19:16:04 följande:
    Smarrigt! Jag kanske tar ett glas vin, men har inte bestämt mig. Har ätit så jävla dåligt, denna veckan, så är rädd att jag däckar
    *kramar pa*
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-08 19:29:29 följande:
    *tar på brösten*
    *sprutar mjölk pa*
Svar på tråden The return of the Lolilla