Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-10-11 10:06:56 följande:
    Mariohn skrev 2010-10-11 10:03:56 följande:
    hahaha jag satt precis där och fnittrade. Polkagris is the shit. 
    Varför petar ni upp en massa prylar i rumpan?
    inte vi vi är oskyldiga offer.
    vi blir uppetade pa sa att säga...
    och man tycker ju att en blivande advokat kunde välja sina uppetningsobjekt med större hänsyn 
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 10:11:09 följande:
    Prata för dig själv, chokladkrater. Det där har inte med mig att göra. Skrikandes

sov vännen sov...

det du inte vet tar du ingen skada av

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 10:18:37 följande:
    Såg den där igår, skummade lite och var tvungen att sluta läsa. Varför känner man att man vill dela med sig av det där? Det fattar jag faktiskt inte.
    jag vet inte... nagot sjukt behov av att berätta mer än man vill veta?
    jag tror att liknande situationer hänt alla nagongang man talar bara inte om det 
  • lokisse

morgom ficki

• lokisse
    Der Ficker skrev 2010-10-11 10:41:56 följande:
    Skit på dig, vithåriga häxa!
    det kan hon inte hon har en rova i röva (men säg inget till henne hon vet inte om det nämligen)
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 10:46:59 följande:
    Ja. jag är en kukförtrollerska aka häxa, du har så rätt. Kom hit så ska jag förtjusa din kuk också. Hur är det eg att ara shemale? Jag har alltid varit rätt fascinerad...
    lokisse skrev 2010-10-11 10:44:44 följande:
    det kan hon inte hon har en rova i röva (men säg inget till henne hon vet inte om det nämligen)
    En ROVA?!
    du stavar ju fan som jag...

ja en rova du vet en san som man matade kor och annan boskap med förr
  • lokisse
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 10:46:59 följande:
    Ja. jag är en kukförtrollerska aka häxa, du har så rätt. Kom hit så ska jag förtjusa din kuk också. Hur är det eg att ara shemale? Jag har alltid varit rätt fascinerad...
    lokisse skrev 2010-10-11 10:44:44 följande:
    En ROVA?!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 10:57:06 följande:
    Kisse, nu blir jag bara full i skratt. Det faller ju på sin egen orimlighet liksom. Mitt arselhål är en tight liten rosett, inte som ditt äckliga uttänjda hål. Den där passar inte mig, men säkert dig. Have fun! 

sa skulle bilden se ut!
    ja med en rova i röven kan jag första att du tycker att det käns tight i roetten
Svar på tråden The return of the Lolilla