Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

varför har dom inte tagit bort den traden?

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-12 09:33:49 följande:
    Nu ska jag berätta nåt roligt istället.

Axel har en period med ganska mycket växtvärk. Så jag masserar hans ben ganska ofta med lite kräm efter badet. Då är musklerna varma och han tycker det känns mycket bättre på en gång. Sen har han haft en period när han klagar lite på att han har ont i snoppen. Det verkar uppstå efter att han har kissat, vet inte om det blir något vaccum eller så men jag har tittat försiktigt och kan inte hitta någon direkt anledning. Om det fortsätter ska jag såklart gå till doktorn med honom. Nu till det roliga

Igår kom han efter att han hade kissat och bara -Mamma! Jag har ont i snoppen! Uuuuuääääähhhh!

Jag bara -Ja, lille, jag vet inte riktigt verför, men det brukar ju försvinna efter nån minut?  

Han -Det gör OOOOOONT!

Jag -Ja, jag förstår, stackars....... 

Han -Du kan massera mig mamma?

Jag -Ehhh.....nej. Det får du göra själv.

ahhh!

stackars liten snorgärs!

(och han har en mamma som ber honnom ga och massera pillen när han grinar)Oskyldig
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-12 09:38:41 följande:
    Jag veeeeet! Jag är inte ett spår bättre än solfia...........Skrikandes
    ja det är inte lätt att vara mamma alla ganger...(du far skika honom till en sex shop att köpa sandär roliga engangs sug timglas)
    jag bakar bröd till trädgardsmännen! är det stepford eller?
  • lokisse

mops kollar pa pihinias och ferb dom är stencoola!

• lokisse
    lokisse skrev 2010-10-12 09:46:26 följande:
    mops kollar pa pihinias och ferb dom är stencoola!

">

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-12 10:38:38 följande:
    Jag är ARG

Vill inte vara sjuk. Är arg på det.
    det far man vara arg över!!
  • lokisse

mit bröd blev i alla fall gott

• lokisse

hooooohoooo!

• lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-12 13:53:51 följande:
    Tror även hon kallar knulla för mysa och fittan för framstjärten, bara le lite och nicka medhållande åt hennes vannsiniga ignorans.
    det kommer att svida i hennes mammahjärta att se ditt inlägg hon kommer att tro att du har ont i tjejmagen och be dig ga och pulla sa du blir pa bätre humör
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-12 14:06:59 följande:
    lokisse skrev 2010-10-12 13:56:55 följande:
    det kommer att svida i hennes mammahjärta att se ditt inlägg hon kommer att tro att du har ont i tjejmagen och be dig ga och pulla sa du blir pa bätre humör
    Visserligen, men jag ville få klarhet i hur detta vaccum har uppstått. Pratar vi vaccum som i att snorren komprimeras ihop eller vad för vaccum pratar vi om?
    far inte alla pojkar vaccum i snoppen efter kissning?
Svar på tråden The return of the Lolilla