Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Grattis Fredde! Det verkar gemytligt och så!

Nu pratar vi om mig. Jag har varit på picknick.

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-20 14:23:04 följande:
    To the point jag vill också prata mer om mig.
    Då gör vi det tycker jag! Vad har du gjort idag? Var du snygg när du gjorde det? Eller syntes armarna?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-20 14:31:38 följande:
    Jag har haft erbetslunch. Pratat om logga och färger. det gick jättebra. Nu har jag precis rakat murran. det gick också jättebra. Durå?
    Vad trevligt det låter. Vad har jag nu missat? Logga? Ny affär? Jag har varit på vårpicknick i skogen med V. Sedan var jag på banken och pratade med en dam som spottade. Nu har jag storstädat och ska träna om en stund. Inget av det var särskilt avkopplande!
  • Mariohn

Ok 2timern ska dricka drinkar och nicket ska olla oss. Nu måste jag hitta meningen med min dag.

• Mariohn

Jag längtar tills det blir sommar. Jag vill ha dörrarna öppna och sitta i trädgården och sippa kalla vindrinkar och grilla räkor med johanna. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-21 09:16:46 följande:
    Vänta tills du ser länker jag ska förära er med senare, den är...ehhh....mumsig. .-)
    Jag förstår inte bilderna. Varför städar pojken flickans stjärt? Nådde förresten målvikten idag. Hurra.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-21 09:31:40 följande:
    Stort grattis! Så nu är du normalviktig då?

Flickan är en kvinna och pojken är en man. *förklarar* Hon gillar att känna hans tunga på sin klitta. *forklarar mer* Sen kommer han nog knulla henne rätt skönt och kanske hårt så det går för henne. *förklarat utstuderat* 
    Målvikten var 62 och vågen säger nu 60 *glaad*. Så nu behöver jag bara snygga till magen. Som om det går. 

Blir hon ren då?  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-21 09:36:44 följande:
    Ren? Skrikandes

Vad är du? 4?

Bruden blir kåt och vill knulla. Deal with it.
    Sysslar ni med sådant? Kräks Usch!
    2timearound skrev 2011-01-21 09:37:11 följande:
    Förresten GRATTIS! Du är ju jättesmal nu  
     nej Nu är det 4 kg kvar till nästa delmål. SEN är jag smal! Men just nu har jag på mig jeansen jag köpte i ettan på gymnasiet. Det känns TREVLIGT. Och tack
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-21 10:29:51 följande:
    Dagens!  fan va kul för dig Mharhiohnh jättekul!!!!!Skrikandes  jag har fortfarande 10 kilo kvar till min målvikt som jag fan i mig ska ha kommit till sommaren. 
    Har iallfall gått ner 4½kilo på fyra veckor.
    Tack! Och grattis till dig också! Det är ju skitbra. Du och jag går inte till stranden i sommar. Av respekt för andra avensjuka!
Svar på tråden The return of the Lolilla