Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

OMFG the grudge bruden gick precis förbi här ute på cykelstigen. Jag är livrädd på riktigt. Snart dyker hon upp i trädgården och kryper mot mig. 

• Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 11:40:17 följande:
    vad snatrar du om nu? är det nan knark som smyger runt knutarna?
    *bölgarvar av skräck och underhållning*
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 12:05:20 följande:
    vad är det för brud?
    Ingen aning. En japansk skolflicka.  Hon har långt, svart, rakt hår som hänger ner över ögonen och de klassiska ortopediska skorna. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 12:10:38 följande:
    och du är rädd för henne av vilken anledning?
    Hon äter människor? Det kan man SE!

• Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-31 12:20:51 följande:
    är det inte anolf som är ute och spökar?
    Jag vet inte. Jag tyclte att det var så skoj med skorna!!

"Spökar det hemma hos dig?"

"Mjoorå. Skor jag tycker är obekväma används inte särskilt ofta. Kanske är det någon som säger mig något??"

Typ.  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 12:21:29 följande:
    Nu är jag här. Den där psycho-japs filmen är faktiskt jävligt läskig. Men min värsta är 28 dagar senare. Hu.
    Hahaha den såg jag igår. Jag skrattade verkligen arslet av mig. Puckot som animerat den filmen borde bli arbetslös för ALLTID. Det är så illa gjort att min kusin på sju år gör det bättre. Men själva konceptet är ganska otäckt. 
  • Mariohn

Jag såg en film en gång som jag inte minns vad den heter...Men det var ett par som campade och blev tillfångatagna av en galen kärring och hennes man. Hon hade fått missfall en massa gånger och sparat alla foster i burkar i källaren och så spände hon fast kvinnan på en bänk i källaren och tvingade hennes man att sätta på henne hela tiden så att han skulle befrukta henne och det galna paret skulle kunna ta deras bebis när den föddes. Om han inte befruktade henne skar hon av ett finger eller en tå på kvinnan. Det var jävligt obehagligt. måste jag säga.

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 12:33:28 följande:
    Jag mår inte bra av sånt här, är väldigt känslig.

Vi kan väl prata om fistingen istället?  
    Ja det kan vi absolut göra. Jag förstår inte hur fisting går till. Man kan töja hur jäkla mycket som helst. Där jag kommer ifrån har man BEN som sitter i vägen. Om man inte gör´t med honom dvs. --->>   
    ">

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-31 12:47:58 följande:
    Det verkar så ont liksom? 
    För att inte tala om resten...Hur går man tillväga? När handen väl är där inne vad gör den då? Det lär ju vara trångt?  Ska man nypa i livemodertappen eller skika "KILLEKILLEKILL" och vispa runt med fingrarna? 
Svar på tråden The return of the Lolilla