Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-20 09:11:40 följande:
    Klockorna absolut, men smyckena är en bra extra-grej. Nu är det här märket vi har, Thomas Sabo, sinnessjukt populärt just nu så det är verkligen en bonus. Plus att jag tycker att det är roligt med variationen till klockorna.

var det dom du visade?
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-20 09:14:12 följande:
    Har hon skickat mess till dig?! *sotis*
    japp jag steppade loss av glädje och holger fragade vad det var fragan om... sen sa han att om jag blir sa glad när jag far sms sa borde han skika nagra oftare vilet jag förklarade inte skulle ge uphov till liknade känslomässiga utbrott.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-20 09:18:25 följande:
    Hahaha! Han är clueless men gullig. 
    ja han vill att jag ska vbara glad!
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 09:30:29 följande:
    Vad kan jag sms:a då...så att du blir glad?
    jag blir glad av allt lite som en hundvalp.
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 09:42:23 följande:
    Kan skicka bild på min fina qsin. 2:an uppskattade det mms:et.
    nä det gar inte av nagon anledning kommer inga bilder fram ifran utlandet...
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 09:47:24 följande:
    Trist.

Faen vad härligt med 3 stycken magsjuklingar - barnens mor + ongarna.
    Ljuvligt.
    stackars sate du far ta hand om dom och när dom är friska ligger du själv där pa knä *vet*
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 09:47:24 följande:
    Trist.

Faen vad härligt med 3 stycken magsjuklingar - barnens mor + ongarna.
    Ljuvligt.
    jag tror att det är den tyska geränspolisen som knycker bilderna
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 09:53:18 följande:
    Gestapo. *vet*
    när vi akte till prag när jag var 18 sa hamnade varan buss i en kontroll och plötsligt strömade det in stora arga tyska poliser med maskingevär och hund... jag var inte allskaxig da kan jag säga
  • lokisse

hur far man tvaaringar att sluta sitta med ett finger ständigt uppetat i näsansökande efter den stora skatten?

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-20 10:09:51 följande:
    Katten: vassegó Roligt att kunna göra dig glad!
    *jätte gladast*
Svar på tråden The return of the Lolilla