Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-16 21:23:41 följande:
    Men VAD är det då?
    Det är biten som är kvar, efter att de tog bort den pyttelilla snoppstumpen....

NU: Godnatt
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-09-16 22:13:25 följande:
    Det vet ni att vi gör. Om alla skåningar är så fina som ni tre då bor jag nog på fel ställe. Drömmer
    HAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Morgonens första droppar kiss i byxan.
  • Jazza

Har lämnat en helt hysterisk E på förskolan Fuck fuck fuck! Jag vet att det går över, om en stund, men jävlar vad jobbigt detta är..... *fokuserar på att det gick bra, igår*

• Jazza
    2timearound skrev 2010-09-17 09:18:49 följande:
    När hämtar du henne? 
    Idag skall hon går till 14, är tanken, men de ringer om det inte blir bra, så hämtar jag henne genast.
    I vanlgia fall går hon varannan dag (15h/v dvs 8,45-14,45) men nästa vecka skall jag ha henne 8,30-11,30 varje dag, för att ge henne en chans att vänja sig. Sen får vi se vad som blir bäst för henne, det är ju liksom inget självändamål för mig att hon skall gå längre dagar  varannan dag....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-09-17 09:21:39 följande:
    Nej, såklart. Det kommer att bli bra, ska du se. Men det gör ohyggligt ont i hjärtat när de är ledsna.
    Ja, jag tror det, med. Är bara lite rädd att det liksom blir att hon får dåliga erfarenheter nu i början och att det låser sig i det, liksom.... Men jag vet att jag hajpar upp mig lite också
  • Jazza
    M C skrev 2010-09-17 10:51:58 följande:
    Jag fantiserar om dig ibland.
    Typ när jag ska göra något obehagligt så tänker jag hur du eller Jazza skulle göra och så gör jag så.

Domina. *pekar på 2an*
    Som support, menar du? Då kan du genast utesluta tankarna på vad Totajmer skulle göra, för hon hoppar åt sidan som ett skrämt rådjur och tvingar sin gubbe att ta tag i saker....
  • Jazza
    M C skrev 2010-09-17 10:56:13 följande:
    Takes one to know one.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 10:54:54 följande:
    Naj. Äter macka på fredagar när det är fredagsfrukost på jobbet. VI har det så mysigt då

Oftast äter jag inte frukost. Sen äter jag lunch, riktig mat. Sen blir et sisådär med maten resten av dagen.
    Hur står du på benen? Ät, för fan!
  • Jazza
    M C skrev 2010-09-17 11:03:00 följande:
    *tänker på bikinibilden*

Nä, det gör det inte för mig, tyvärr. Jag blir bara arg på hur snygg du är.

Det här däremot:
    *mmmm*

Har du färgat håret, MC?
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-09-17 11:16:56 följande:
    Nu tänker du kortsiktigt. Inget fel med iofs, men alla bröst blir varadagsmat till slut om man har fri tillgång till dem.
    Har hört att hon erbjuder smakportioner också... Macka, iofs.
Svar på tråden The return of the Lolilla