Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-09-17 11:15:42 följande:
    Hahaha, tycker du vi är lika? Skulle vara frisyen då.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    M C skrev 2010-09-17 11:22:49 följande:
    Analys:
    VI har fina tänder, brunt hår en masse som inte vill men måste stå uppåt, han är lång och mager, jag är lång och... inte mager. Vi är roliga, kommer från norra delen av vårt land, vi är snudd på jämngamla (han 11 mån äldre), har har snälla bruna ögon, jag har gröna.
    Skillnader: han är superduktig skådis, jag är en värdelös nolla.

Summa: vi har fina tänder, roligt hår och är roliga. Jättelika, verkligen.Drömmer
    Det konstiga är att jag vet vem du är och inte han... Så det är inte du som är en värdelös nolla, iaf
    (och inte jag heller, om någon nu skulle få för sig att säga det *tittar på dem som är "på väg till jobbet")
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-09-17 11:26:46 följande:
    Kolla här:

Frukost: Två mackor av grovt bröd, ett kokt ägg med kaviar, en tallrik filmjölk. Detta sköljs ner med ett glas juice och en kopp kaffe

Lunch: Stor tallrik med kolhydrater och proteiin på valfri lunchkrog

Middag: Stor tallrik med kolhydrater, protein och sallad. Gjorde på enbart råvaror och inga halvfabrikat whatsoever.

Mellan dessa måltider dricker ofantliga mängder kaffe (10-12 koppar i snitt)

Detta sker sju dagar i veckan, 365 dagar om året. Förutom på lördagar så ovanstående koncept skruvas upp lite.
    Du är duktig, du! *gillar*
  • Jazza

Ooo, idag skall vi äta gulasch, sen skall jag och E hem till en kompis till henne och leka, medan Mfern och S åker till Maxi. sen hämtar de upp oss och vi åker till godisfabriken (roligast för mig) sen hem och mysao ch göra våfflor Härlig dag!

• Jazza
    lokisse skrev 2010-09-17 12:18:43 följande:
    jag funderar pa om jag borde massa mig i väg till slaktarn och köpa lite kött ochj göra en kalops och ga till posten eller om jag ska vänta med det till i morgon när h är med och kan hjälpa till att valla mops...
    Åh, vad gott!
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-09-17 13:45:58 följande:
    Martin Timell? Han är bra på att försköna det ointressanta
    Hahahaha, det var nog det roligaste som skrivits i denna tråden. Ever! (om man räknar bort alla mina inlägg)
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-09-17 14:15:01 följande:
    Nu ska jag gå och köpa en ny bh. Hejdå.
    Svettas idag, igen?
  • Jazza

Fickern: Vi fick aldrig pratat klart om Brunögat igår.... Skall du göra en framstöt, eller? Tror du att han bryr sig om att du har knullat hans kompis? Är de tillräckligt nära vänner för att ha druckit ur samma PET-flaska någon gång?

• Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 14:25:26 följande:
    Privat
    Sven Justus skrev 2010-09-17 14:27:06 följande:
    Ok. jag var bara nyfiken.
    Känner mig tvungen att lägga mig i detta: Menar inte Pannkakan att hon har en privat arbestgivare? Dvs inte att infon är privat?
  • Jazza
    Der Ficker skrev 2010-09-17 14:36:41 följande:
    Jag har ingen aning egentligen!  Men jag ogillar tanken på att de ska sitta ock snacka och jämförasinsemellan  hur det var för dem att knulla med mig

'Men, detta är en ganska snäll kille, så jag vet inte om han ens skulle våga ligga med sin väns gamla ligg.
    Vad menar du nu? Är du bra, så spelar det väl ingen roll?
    Snäll? Men kanske säger gamla ligget att det är ok? Hur längesen är det?
Svar på tråden The return of the Lolilla