Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-21 09:38:40 följande:
    Cent är en av de snälla hon är fin och god som spunnet socker var snäll mot henne Mara......

Min helg har varit helt bananas, på ett bra sätt. Undrar varför Jazzan kallade oss fittor....det tycker jag var elakt.

Gängslagsmål, ännywån?  
    Haha jag känner inte henne så jag undrade mest om hon varit här innan. Eller om hon var en av nickbytarna Ska inte du åka till Jazz nästa helg? Jag är avensjuk-. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-21 09:46:52 följande:
    Cent är från Ytlighetstråden, där jag lärde känna Eras och Mesen också men hon hänger mest med de allvarliga nu tror jag.

Jooooooooooooo! JAG SKA TILL JAZZ! Jag håller på att längta ihjäl mig, ska bli så jävla nice. Fatta hur snygga och livsfarliga vi kommer ara (...och antagligen drängfulla och kåta)

Hjärta 
    Spännande hej cent!

Ta roliga bilder på alla flyende män ok?  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-02-21 11:23:15 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-202/m57440738.html

nahur star det till med det? är det en mildrande omständighet att frugan är ful som stryk
    Jag har ont i bihålorna och vänster sida av ansiktet så när jag nu vrålskrattar låter det

"MOOOOOOOOOOOOOOO  MOOOOOOOOOOOOOOOOOO EIIIIIIIIII EIIIIIIIIIII HOOOOOOOOOOOOO" 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-02-22 08:17:09 följande:
    Jomen ibland behövs små avstick, när tex pratet inte faller mig i smaken. :)
    När pratet inte faller dig i smaken? Idag har jag träffat Greta. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-22 09:27:05 följande:
    Berätta mer. Allt som kan göra så jag slipper skriva cv är av intresse
    Greta är den coolaste femåringen i stan. Hennes pappa är EU-tolk och använder svåra ord alldeles för ofta. Så det gör Greta också! Förra veckan träffade jag Greta på hemköp.

Jag: Vilka fina flätor du har idag, har du gjort dem själv?

Greta: Du...jag är fem. TROR du att jag har gjort dem själv??  

Jag: Haha kanske. Är det mamma som har hjälpt dig?

Greta: Smart gissat.

Jag: Nåja du är fin i håret tycker jag åtminstone.

Greta: JA du har sagt det nu. Att det aldrig ska gå att föra en normal KONVERSATION med dig!

Gretas mamma: Nej men Greta vet du vad!!! (till mig: Det där hörde hon sin pappa säga till hennes storasyster igår. Jag ber om ursäkt)

Greta: JA och inte ens då handlade det om några himla flätor i matbutiken eller?

:´´´) 
  • Mariohn
    poirot skrev 2011-02-22 09:28:28 följande:
    Kallar du ditt könsorgan "Greta"?
    Nej det heter plumman!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-22 09:52:22 följande:
    Jag vill ha en Greta....
    Du har mig *har flätor* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-27 18:10:12 följande:
    My god...that girl can party!