Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-17 20:45:14 följande:
    Tycker det är en bra serie & sen finns ju Jensen där

Hoppas TB snart börjar på SVT igen, längtar lite.
    Usch, för honom. Han ser så bebis ut.... Men jag fattar var ni ser hos honom, nu.
    Vi har hyrt hem den sista säsongen och ser det i USA-takt. Det är jävligt najs.

Jag har en bok jag nyss börjat på: Flickan under gatan, av Roslund/Hellström. Om ni inte har läst dem så är de helt ok. Deckare, men med en liten twist, eller hur man skall säga. Lite mer etiska frågeställningar och socialt perspektiv. (Odjuret, Box 21 & Edward Finnigans upprättelse heter de tre första)
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-09-17 20:51:44 följande:
    Låter spännande. Måste man läsa de tre första för att ha glägje av den sista?
    Nej, de är fristående. Dock är det ju en bihandling, som består av kommisarien och poliskollegorna. Där händer det ju lite, från bok till bok som kanske kan vara bra att ha koll på (eller inte bra, som i nödvändigt, utan bra som i intressant) Den första är den som jag tyckt varit absolut bäst, hittills.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 20:52:30 följande:
    Humorn & glimten i ögat gör mycket på honom
    Han har ju ingen glimt i ögat? Han är ju bara fånig.... Men som sagt: jag fattar att det är det ni gillar.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 20:54:30 följande:
    Lånade Jonas Gardells bok "Om Gud" igår. Läst 2 kapitel, var så trött så jag somnade sedan igår. Lånade även en Marian Keyes bok.
    Den är jag sugen på att läsa. (Gardell, that is) Jag skall läsa Anthony Kiedis biografi, efter denna. Den ser jag fram emot, som fan.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 20:55:48 följande:
    Äsch då, han är charmig.

Hugh Jackman är snygg - vad tycker du om honom?
    Ja, det tycker jag med *förvånad att en vuxen karl fick hamna i din samling*
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 21:01:49 följande:
    Red Hot Chili Peppers sångare eller hur?
    Just han. Kan nog vara intressant. Har även Barack Obamas självbiografi på väntelistan.
  • Jazza
    Jazza skrev 2010-09-17 21:02:39 följande:
    Just han. Kan nog vara intressant. Har även Barack Obamas självbiografi på väntelistan.
    Det är USAs president
  • Jazza
    M C skrev 2010-09-17 21:01:34 följande:
    Nope, hade finfina 3,4 när jag gick ut gymnasiet. Fint va? Slöat, sov, drömde, INTE läst läxor, fungerpullat, spelat kort - men absolut inte ägnat mig åt Bättre Betyg. Har det straffat sig? *hö* EXIT: the prov. Några timmars hårt knullande på kunskap mot ett liv i slö-hörnan? YOU BET.
    Nu ska jag läsa vidare.
    Hahaha, du läste inte hela den konversationen, gissar jag? Men, tack för infon
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-17 21:04:10 följande:
    Och du tyckte du behövde förtydliga detta. *suckar*
    Hahaha, jag kunde inte hålla mig
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-09-17 21:05:11 följande:
    ? Du tror inte mycket om oss i tråden...
    Inte är det mitt fel.
Svar på tråden The return of the Lolilla