Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-06 15:14:47 följande:
    På en lördag? Fy dig.
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2010-03-06 15:20:06 följande:
    Jag kan kolla vad folk har googlat på när de kommit in på min blogg. Jätteskoj. t.ex: Förde upp sperma+gravid
    Haha.
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-03-06 21:11:55 följande:
    Haft/har en mindre ångestattack. Min 30-års kris är ganska påtaglig. Har precis torkat bort tårarna från en gråtattack. Fan....det här ÄR faktiskt jobbigt.
    Ring mig om du vill snacka om det eller ha någon som lyssnar när du snorar och har dig. {#lang_emotions_heart}
  • psychocandy

30 är det nya 20, fick jag förresten veta igår. (Och 20 är det nya 15.)

• psychocandy
    Ord blind skrev 2010-03-06 22:57:09 följande:
    Tvåan är aldrig ett alternativ. Inte munnen heller.... Trots detta är jag gift... Stackars min man!
    Jag tar den anywhere och har ändå bara fått ligga tre gånger i år. {#lang_emotions_yell}
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-03-06 23:06:06 följande:
    Ajajaj! Jag får ligga när jag vill, problemet är att jag inte vill..... 
    Det måste också vara jobbigt. {#lang_emotions_undecided}
  • psychocandy
    SimplyTheBest skrev 2010-03-06 23:10:57 följande:
    Vet ni vad...jag tror jag älskar er. Ni är underbara hela högen Bara vetskapen att jag kan skriva här, på FB, ringa er, sms:a er värmer i hjärtat. Ni är guld värda allesammans
    Du är underbar, bruden. {#lang_emotions_wink}
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-07 14:04:54 följande:
    Apropå Incesthistorien ni känner inte igen den? Tjejen startade ju en tråd här på fl när det hade hänt. Folk trodde ju förståligt nog att hon var ett troll men där ser man hur det faktiskt går till där ute i de svenska stugorna.
    En av mina gays berättade om det bara ett par dagar efter att det hänt men jag bad honom hålla truten för jag tyckte att det var så vidrigt. {#lang_emotions_undecided}

Hej på er förresten!
  • psychocandy
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 11:40:48 följande:
    Olla! Jag fick nu hos MVC reda på att jag har GBS (Grupp B Streptokocker) och som fl:are sedan några år tillbaka så vet jag att det kan bebisen i värsta fall dö av. Eller som min Bm sa det är ingen fara, läs inget på nätet!!... Gissa vad jag gör? Jo jag Sitter och lsäer på nätet.
    Det kommer att gå bra. "I värsta fall" händer lyckligtvis sällan i livet, om man tänker efter.{#lang_emotions_heart}
  • psychocandy

Hej sötpajer! Allt bra med er? Jag håller mest på och repar och sånt. Fullt upp. Och imorgon börjar jag en ny kurs.

Svar på tråden The return of the Lolilla