Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-17 23:34:50 följande:
    Vad hände med tvåan? Ahh ser att det är fart i ugtråden, hon skriver nog som anonym
    Hon blev sur och loggade ut, utan att säga godnatt....
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-17 23:36:12 följande:
    va då rå asså jag outade ju dig inte. Du har ju pratat öppet om allt detta i din tråd.

Asså vaffö hatar alla d 2a mammorna mig??????!!!??? avunsjuka?
    Avensjuk heter det.
  • Jazza
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-17 23:41:13 följande:
    Ja tänk om dagens ungar läste lite mera  Jean M. Auel då hade dom förutom en massa ungar dessutom fått lite njutning.
    Ja, herregud, vilken porr det var på den tiden..... Men, minns ni vilken turn-off filmen var?
  • Jazza
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-17 23:45:26 följande:
    har bara sett några minuter sen kom pappa och bestämde att han ville se på en annan kanal. Det var nog lika bäst det. Förr var jag en extrem bokfascist och det är ytterst sällan böcker överförs bra till film.

satana perkele! jag känner verkligen av glöggen höll nästan på att posta detta inlägg utan dom där enerverande blommorna!!{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    *nyser*

Ja, den var fan ingen höjdare... Däremot såg vi Inception när vi var i Köpenhamn. den var bra.
  • Jazza

och nu är det godnatt, även för mig!

• Jazza
    2timearound skrev 2010-09-18 09:14:57 följande:
    Men ursäkta att jag har ett liv, kära vänner!

Nu är jag här, men inte ni.  
    Johooo
    Har ni ätit frukost i sängen?
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-09-18 09:19:59 följande:
    Jag är så nöjd...Ville sov heeeela natten fram till 06.49. Känner mig utvilad, nöjd och pilsk på en och samma gång!
    och så sitter du HÄR?
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-09-18 09:45:35 följande:
    god morgon mina solar!

ursäkta men vad är det jag hör era ban sover inte hela natten... det gör mina eller ja minimopsen vaknar och äter vid 4 snaret men det tycker jag man far när man bara är snart fem veckor...

*mallig som fan över nagot som jag inte kan styra eller kontrolera pa nagot sätt utan har bara tur som en tokig*
    Hahaha Skönt är det!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-09-18 09:54:42 följande:
    o ja jag är fruktansvärt olidlig när jag inte fra sova pa nätterna och det kanske mina mops har fattat instinktivt.

nu ska vi iväg och handla mat och skor och annat som man kan behöva mina jeans börjar bli förstora sa om jag har tur hittar vi kanse ett par nya till mig
    Heja dig, på fem veckor?

Jag är också vidrig utan sömn, det har mina barn fattat, med. Självbevarelsedrift kallas det
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-18 10:19:21 följande:
    Goddag. Försöker vakna till liv, in till jobb ett par timmar idag.

Fifan, vad tråkigt

Vi skall åka till färgaffären och sen börja med ungarnas rum....

Svar på tråden The return of the Lolilla