• M C

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-03-16 18:49:58 följande:
    Lite äldre, eller lite äldre än mig? Om du inte tänker hjälpa mig att hålla ordning så skiter jag i det också. *korkar upp*
    Typ äldst. Jag blir 38 snart.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 18:57:59 följande:
    min pappa är en san han far vilse i duchen om man bara ger honom en bobycar och en karta.därimot är han övertydgad om att han har värdens bästa orienterungs sinne... jag brukar ga vilse men hitta dit jag ska efter en extra tur runt kvarteret.
    Men då är man ju inte vilse. Att missa avfarter och sånt gör jag, men jag har aldrig varit vilse. Jag vet alltid exakt var jag är och hur jag ska ta mig dit jag är på väg.

I en av mammas bilar låg en karta från -82 en gång för tio år sen. När jag försökte kolla vägarna jag var på så fanns de inte ens med i den.{#lang_emotions_dreamer}
    Jag slängde den och gick till närmaste busskur. Morsan var skitarg men hon visste ju inte ens var vi var så...

En annan gång (även det i 08, jag var 25 bast) fick jag vara både kartläsare och förare, morsan kan varken läsa kartor eller köra bil. Vi skulle till drottningholm, hon körde rakt fram i Brommarondellen. Jag sa "kör vänster" och hon tar ut oss mot Södra ängby. Jag tvingade henne att stanna bilen så jag fick köra. Hon får fortfarande inte köra i Stockholm efter det. Det roligaste är att vi även bytte förare på kungsholmen eftersom hon inte såg vad som stog på kartan så hon ledde mig in i jyttret som är där. Jag guidade henne ut ur stan och hon guidade oss till södra ängby.
    Idag kan jag skratta åt eländet, men då...
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 19:06:49 följande:
    Yiiiiho! Jag är ung!
    Jag beter mig som en snorhyvel, räknas det? *hoppfull*
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-16 18:44:15 följande:
    Hon kan behöva uppfostras!
    Hörde du att hon drömde om mig häromnatten? Jag hade blivit arg på henne för att hon betedde sig så barnsligt och omoget.
    *garvar läppen av mig*
  • M C

*spammar*

• M C
    lokisse skrev 2010-03-16 19:14:56 följande:
    en osnuten snorunge!
    Vadå, lite snor som hänger från snoken är väl inget fel? Jag kan ju alltid ta lite om jag blir hungrig.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-16 19:20:19 följande:
    Mhm, ingen har sådan respekt för mig att de drömmer uppfostradrömmar om mig
    Du får bli arg någonstans och länka. *fniss*

Jag är såååå jävla nöjd med mesens dröm, det har alltid varit en hemlig fantasi hos mig att få vara Domina.{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-16 19:23:29 följande:
    Hahaha du e fan knäpp
    Ja.
    Och det är inte du?
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 19:24:36 följande:
    man behöver ingen har gel...
    Nej, det är såååå praktiskt.
    Vax, mat, ansiktskräm - allt i ett.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-16 19:28:15 följande:
    NEJ verkligen inte
    Så... självinsikt är inte din grej?
Svar på tråden The return of the Lolilla