Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

Punghårtofsar! {#lang_emotions_yell}

• psychocandy
    lokisse skrev 2010-03-18 10:07:55 följande:
    o hej candy candy!!! saknat dig!
    Detsamma! {#lang_emotions_kiss} Läste att du också är lite grinig idag, då är vi två.
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-03-18 10:13:06 följande:
    tror vi är fler!  folk har kärleks problem eller magont och sa vidare!
    Dåliga tider alltså. Utöver min tandkatastrof kan jag berätta att jag bröt en nagel idag (en riktigt fin en) och är osams med min gay. Det måste vara en kollektiv förbannelse vi har dragit på oss. Eller karma?
  • psychocandy
    M C skrev 2010-03-18 10:15:03 följande:
    Hoppla?
    Ni, alltså. Ett kärleksfullt öknamn. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    Ökänd skrev 2010-03-18 10:17:32 följande:
    Usch. Karma är läskiga saker. *tänker bakåt*
    Eller hur! {#lang_emotions_undecided} En kompis - som ändå gillar mig - brukar säga att jag kommer att återfödas som en toalettsits i nästa liv.
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-03-18 10:22:30 följande:
    Vad säger dina ovänner då?
    Det bryr jag mig inte om. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    M C skrev 2010-03-18 10:23:22 följande:
    Äh, det är vädret. Jag har ont överallt, känns som att jag är bakis. Kan man bli bakis av att tänka på vin?
    Nej, men man kan bli full av det. {#lang_emotions_cheers}
  • psychocandy

Alltså, tolka det här åt mig: min ena granne (bitchig tant) har sopat ihop ett helt berg med cigarrettfimpar och lämnat en bit från min dörr. Saken är den att fimparna absolut inte är mina, när jag röker fimpar jag aldrig på marken. Det är en annan grannes tonårsson som kastar ner dem från deras balkong. Jag antar att hon försöker göra någon sorts statement? Men jag tänker fan inte plocka upp dem.

• psychocandy
    M C skrev 2010-03-18 10:31:45 följande:
    Igår ville jag ha vin, fick inget. Idag är jag bakis. Men full blev jag aldrig.
    Det suger ju. {#lang_emotions_undecided} *önskar att jag var full*
  • psychocandy
    M C skrev 2010-03-18 10:32:46 följande:
    Eller så lägger du dem i en påse och går till henne och frågar vad hon håller på med. Då kanske hon slipper vara arg på dig.
    Det vågar jag inte. {#lang_emotions_surprised} Hon är en riktig drake. Vi har avskytt varandra sedan en incident förra året när jag satt ute och njöt av ett glas vin och en cigarrett, och hon gick förbi och började predika om hur dåligt det är med alkohol och tobak och att hon minsann inte rör sånt, hur det förstör samhället och ungdomen och yadayada, varpå jag lite fint råkade ta upp hur fetma är den nya folksjukdomen (hon är tjock och jag var så smal då att jag kunde kosta på mig det) och hon tog hemskt illa vid sig.
Svar på tråden The return of the Lolilla