Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

Fattar inte varför folk ska ge så staans fula namn åt sina barn. Vad är det för fel på Niklas, Johan, Erik? Varför ska de heta Tiger, Cewin, Conny eller Leif, Gunnar eller Siwert?

• Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-04-07 16:07:22 följande:
    Skämmes ta mig fan!
    Håller med, det är verkligen skamligt
  • Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-04-07 16:08:48 följande:
    Jag har glömt namnen på de flesta jag legat med. *nöjd*
    Oj, på alla tre?
  • Vik hädan
    lokisse skrev 2010-04-07 16:13:41 följande:
    jag struntade oftast i att ta redapa dom...
  • Vik hädan

Jag känner att jag knullat allt för få

• Vik hädan
    lokisse skrev 2010-04-07 16:15:18 följande:
    inte jag...
    Var glad för det
  • Vik hädan
    Ord blind skrev 2010-04-07 16:19:58 följande:
    Ja, det var verkligen pinsamt. Den mest värdelösa jag har haft mellan bena också. Och då har jag ändå varit med en vars utrustning var i samma storlek som min tumme.... Han var fan bättre!
    Hur gammal var han, och kom han från landsbygden?
  • Vik hädan
    Ord blind skrev 2010-04-07 16:23:37 följande:
    Jag har knullat runt en del. Kan säga som så nu när jag sitter med man och barn att jag hade gärna skippat 4/5 delar av mina partners. Faktiskt. Det har inte gjort mig bättre i sängen och ger mig inget som helst mervärde idag att veta att jag knullat runt.
    Jag har bakom mig några längre förhållanden på 4, 2 och 1 år, och eftersom jag är väldigt monogam av mig så blev det ju rätt dåligt med nytillskott under de perioderna, men sen har jag hållt mig till KK's mest under singeltiderna så där har jag inte heller haft så många olika, så jag ligger på 10 st och det är jättelite jämfört med de flesta av mina vänner.
  • Vik hädan
    2timearound skrev 2010-04-07 16:39:35 följande:
    Du var alltså i min ålder när du träffa Tomme (eller yngre rentav?) och du har hunnit ligga med fler än jag  = you're the skank
Svar på tråden The return of the Lolilla