Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-04 13:54:06 följande:
    Hon hade nog inte kunnat låta oss husera fritt med hennes make om hon läste allt skit vi skriver. Men det är bara vad jag tror. Who the fuck knows?
    du tror att han har oss bakom ryggen pa sin fru alltsa...
    vi är den andra (det kanske vore ett nytt smeknam för dig den andra )
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Zimlis skrev 2010-11-04 13:54:15 följande:
    Jag tror jag har listat ut varför jag har huvudvärk *smart* Har inte ätit på ca 12 timmar - det _kan_ vara därför
    *kokar lite spaghetti*
    schlug smilla !! klappar pa
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-04 13:58:48 följande:
    Han har erkänt i dag att fl inte är en hemlis. Men kanske inte att det är ett gäng brudar han snackar med liksom.......Drömmer
    i sa fall har hon ingen aning om hur fl funkar eller tror hon att han hänger i den berömda diskriminerade kategorin pappa tradar där bara pojkar kan svara...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-11-04 14:07:56 följande:
    OMFG
    och jag vill ju sa gärna svara det ser ju sa roligt ut men jag har inte tilräckligt med stake för den traden..
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

jag tycker inte ens att det behövs mer inhägnade omraden jag tror att dom flesta som skafat hund och bor i stan har missat vad en hund behöver.
    en hund behöver ett "jobb" för att ma bra den behöver mer aktivitet än att bara ga ut och promenera och fanga pinnar.
    minst tva dagar i veckan behöver den riktig mental träning allt fran hund sportarter av typen hunddans till lydnad eller vall träning. det gäller även pytte hundarna dom behöver ett aktivt liv och det är det inte att vara acesoar i en väska. 

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    lokisse skrev 2010-11-04 14:20:26 följande:
    jag tycker inte ens att det behövs mer inhägnade omraden jag tror att dom flesta som skafat hund och bor i stan har missat vad en hund behöver.
    en hund behöver ett "jobb" för att ma bra den behöver mer aktivitet än att bara ga ut och promenera och fanga pinnar.
    minst tva dagar i veckan behöver den riktig mental träning allt fran hund sportarter av typen hunddans till lydnad eller vall träning. det gäller även pytte hundarna dom behöver ett aktivt liv och det är det inte att vara acesoar i en väska. 
    och där tackar jag för mig och drar mig tilbaka till den trad som jag trodde mig befinna mig i!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-11-04 14:24:30 följande:
    Nej sicken jäkla kalldusch det skulle bli när du satt där, ruskandes din styvnackade tupp och plötsligt insåg vad det var du tittade på! Kräks
    *gör ett slaknande ljud med en sandär plastflöjt med pinne i*
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Zimlis skrev 2010-11-04 14:35:55 följande:
    Och genast tänker jag på "Gäster med gester" *gammal*
    ja!!!

undra vad dom heter dom där plastflöjterna...
    man kanske borde starta en trad om saken
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-04 14:15:23 följande:
    Börjar inte stavningar med z bli jävligt otrendiga? Det känns lite som om h är den nya innebokstaven
    justus kan fdu inte som manlig företrädare ta och övertala den här pappan att han ska komma ut ur pappa rumet...
    www.familjeliv.se/Forum-6-85/m55417428.html
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla