• M C

The return of the Lolilla

Ord blind skrev 2010-03-17 11:23:26 följande:
    2 timernJag har kursare som gömmer böcker på biblan för att de ska finnas kvar för dom att läsa.... Man söker på en bok det finns 12 ex av, 5 står det att det ska stå i hyllan och där står ingen bok.....
    Det har jag varit med om också.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Mycket sol blir det, har inte kört värmen dagtid på snart två veckor. Ändå är det 24 grader hemma.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-17 15:13:18 följande:
    Ingen jacka, inga skor och inget hårfärgningsmedel och en skitäcklig fetaostpaj... Två timmars jamsande in da city till ingen nytta.
    *kramar om*
    Vänta tills du shoppar med mig, jag har fan svart bälte i shopping!
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 15:26:57 följande:
    jag är värdens sämsta shopper. kan ga hela dagen pa stan utan att köpa en pryl
    Herregud, jag blir helt nervös om jag inte får shoppa lite då och då. Mat räknas det med, bara själva grejen med att släpa hem något får mig att må bra.

Fö biter jag hårt i kinderna nu.
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51308760.html
    *morr*
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 16:02:58 följande:
    sov gott eller skit i frid
    Skit i frid?`
    *frust*
    Det får bli vår slogan tror jag.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 16:05:33 följande:
    apropa skit hur gar det med salmonellan??
    Ingen skit på hela jävla dagen.
    Har fan stått med bajsstickan i handen, beredd att svepa upp några kryp såfort han kommer i närheten av dass. Men nä. Ingen skit.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-17 16:07:05 följande:
    I helgen hade hjärncellerna hos min granne minskat med hälften -ergo: One down, one to go
    Hahahaha!
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-17 16:05:53 följande:
    Idag har snötäcket på grannhusets tak minskat med hälften. Bara en iakttagelse så där....
    Mmm, låter bra det.
    Mer blåst, gärna nån grad varmt så går det fort.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 16:07:49 följande:
    här finns det ingen snö att iakta
    *blbprlrpblprlbpblprlb*
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 16:10:31 följande:
    men feber och sant är bätre?
    Jepp, febern var bara i helgen, nåt dygn eller så. Magknipen har han inte heller haft på hela dagen.

Nu kommer det äckliga: han bajsade blodslem igår.
Svar på tråden The return of the Lolilla