Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-01 22:44:12 följande:
    Har någon påstått det? *förvirrad*
    Lady Dahmer är manshatare. *suckar* Jag är nog på alla tänkbara sätt hennes fullständiga motsats. *nöjd*
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 22:31:06 följande:
    Finns säkert annat du hade blivit ursur på mig om jag erkände
    Spill your guts. Och gör det fort, för jag ska natta nu.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 23:06:35 följande:
    Älskar min klocka från Ur & Penn
    SVIN! Det kan jag inte stå uuuut med! 
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-01 23:08:09 följande:
    Sov så sött frun!
    Godnatt till dig min rara emo-goth.
  • 2timearound

Morning!

• 2timearound
    M C skrev 2010-03-02 08:40:54 följande:
    Det är lite synd att de som kommer in och tar det på allvar inte blir lite argare. Det är så roligt med 21åringar som är moraliskt indignerade.
    Fast den där surpuppan Amore är knappast 20 år. Vi har diskuterat tidigare, och jag tvivlar starkt på att han är någon ungdom även om Hercule envisas.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-03-02 08:44:47 följande:
    Han är 27 och tycker man ska säga fitta och dra åt helvete.
    Dra åt helvete tycker han att man ska säga speciellt till stockholmare. Sånt gillar jag. {#lang_emotions_demon} Känns unikt..............
  • 2timearound
    Bam skrev 2010-03-02 08:50:45 följande:
    Haha.
    Haha {#lang_emotions_laughing} eller haha {#lang_emotions_yell}?
  • 2timearound
    M C skrev 2010-03-02 08:51:14 följande:
    För mig är det med stockholmare som med jänkare - gillar dem inte men har aldrig träffat nån jag inte gillar. Dvs som stor massa är 08or bedrövliga, attityden hos tex Maria Wetterstam (?) är rent ut sagt fördjävlig. Men enskilda nollåttor är trevliga precis som vilka muppar som helst. USAs hela attityd är uppåt väggarna, dubbelmoralen, att de inte tar hand om de värnlösa osv men varje enskild jänkare är supertrevlig. Förstår du? Skulle tro att det är sånt folk hänger upp sig på. Ovan nämnda MW har ju sagt i TV att stockholmare är smartare än övriga svenskar. Trevlig attityd va?
    Nej, jag förstår INTE. Kommer aldrig att göra det heller. *tjurar* Nån jävel i Sjöbo har sagt att svenskar är bättre än invandrare, betyder det då att resten av Skåne tycker så eller att det är sant? MW kan ta sig i dalen.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-03-02 08:56:28 följande:
    Nej, men det talar ju om vad man har att vänta när man träffar nån från Sjöbo. De har hittils inte missat ett slag faktiskt, såg du det där om barnhemmet? Riktiga äcklerassar som är stolta över det med. Men the resistence har börjat organisera sig. Noterade jag i inslaget. Men du vet väl att nollåttor är inget annat än invandrade norrlänningar? De kan bara inte vara otrevliga!
    Jag känner inga otrevliga människor här............... Konstigt, med tanke på att de är stockholmare hela bunten. 
Svar på tråden The return of the Lolilla