Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

RECYCLE bali
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-09 13:36:35 följande:
    Känsligt ämne kanske...men Ville var formligen täckt av bajs idag. Såg ganska äcligt ut.
    man ska inte doppa sina barn i latrinen
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-09 13:41:38 följande:
    Detta för mig tillbaka till mitt extraknäck på ett äldreboende här i stan. Det var alltid lika underbart när det var katrinplommonpuré till efterrätt klockan 17. Exakt klockan 17.50 larmade det på alla rum. Usch. 
    bätre sa än tvärt om...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

mc en annan ide är att göra en egen lampskärm av silvertrad/koppar trad  och stora glaspärlor.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:21:07 följande:
    Skickade precis ett sms till min svärmor och skrev att jag tycker så mycket om henne. Det är riktigt kul. Som att ge ett barn en julklapp man vet att det har önskat sig. Hon blir alldeles till sig och beter sig som en överlycklig valp. Jag misstänker att hon kissar när hon blir så uppspelt. 
    äh hon är nog bara lite "kissig" vilket pa flska betyder kissnödig och inte alls att hon redan gjort ner sig helt och hallet
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Erasmus skrev 2010-11-09 14:42:29 följande:
    Idag blir lille Carl 3 bast.

Han blir synnerligen besviken om ni inte skickat födelsedagspresenter.
    när du säger lille carl sa där ser jag en liten vattenkammad bilt framför mig
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-09 14:52:31 följande:
    Nej. Det är roligare att vilja.

Snuskprat vid sex
    det är bara mesar som vill.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-09 14:56:20 följande:
    Men jag gillar ju vanlijsex. Jag är inte sådär perverserad som du är. Han verkar skön killen. In a biblical sense alltså.
    jag menade ju att ga om kring och vilja... antingen ser man till att fa nagot eller sa vill man inte. man kan ju inte ga runt och trana efter nagot som nagon figur ur en austinroman

jag är bara lite perverterad men inte sa mycke jag har inte skrivigt en enda sexnovell tex.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-11-09 15:15:41 följande:
    ...förutom att den är lila, glittrar och det står "Killer" tryckt på sidorna, ja....
    *besviken*
    troder det var med äkta sarowski stenar
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-09 15:18:39 följande:
    Nu jävlar får du en camshow du sent ska glömma.

Jazza kör den med kendockan! 
    när jazz är klar känner sig ken som pa nytt född
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla