Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

jag tycker det är äckligt med matdjur. typ malar och andra djur som lever i mjöl och sant. det blir jag lätt ohanterlig av jag slänger allt ätbart i hela huset och vägrar att köpa nytt pa typ tva manader och sprejar och har mig.
    lös och mask tar jag med lungn det är ok.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-11-10 18:25:30 följande:
    I em har e haft en kompis hemma. Det är hennes bästis och vi umgås väldigt mkt, familjerna. De åt mellanmål och stack direkt upp på ungarnas rum och byggde lego. Jag kände att jag fick en försmak för hur enkelt det kan vara när de är lite äldre, sen. ISå, här blir NGA BEBISAR, MER!!
    ha det tror du bara tills du far lana en liten som gurglar och ler...
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:39:09 följande:
    Får jag berätta en obehaglig sak?

Det kom ju nån svensk TVserie för kanske 15 år sedan, där man gjorde reportage om olika "kända" spökerier i landet, alltid med lite dramatiserade filmsnuttar också.

I ett avsnitt handlade det om något gammal slott eller herrgård, där en elak kvinna som levt på 1500-talet spökade. De berättade att hon var en sjuk sadist som bruikade roa sig med att klippa fingrarna av småbarn, med sax.

Ända sedan jag såg det programmet får jag lite obehag av småbarns fingrar. Inte för att jag tycker de är äckliga, utan de får mig alltid att tänka på hur hemskt det skulle vara om någon kom och klippte av de sköra små fingrarna med en sax.
    jag tänker alltid pa den filmen när jag maste klippa naglarna pa mopsarna
    det käns som när nagon drar med en spik pa svarta tavlan i hela kroppen
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:27:24 följande:
    Jag är tjock.
    jag är tjokare!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

jag vägde idag 96 kg till mina 177 cm sa jag är tjok inte tu tal om saken

nu maste jag samla ihop min lilla familj och aka till stora stan och hämta pappa mops han har svenskar pa besök och visra dom frankfurt.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-10 22:58:03 följande:
    Bam har lagt ut våra personuppgifter på Maze idag igen. Nu nämns vi vid våra hela namn och det är "skitsnack" som kopierats ur fb-gruppen. *suckar* Jag blir så sjukt less på hennes malande och malande. Orka liksom? Jag orkar knappt bry mig att hon lagt ut mina p-uppgifter igen, för jag är så trött på henne.
    men fy satan.
    ska titta
    god morgon föresten
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

jag är bara iritetterad över att hon lägger ut namn.
    det handlar likssom inte ens om skitsnack utan är ett helt normalt samtal.

dessutom är det över ett ar gamla grejor.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    M C skrev 2010-11-11 10:06:04 följande:
    Vad är det för tråd ni pratar om? Jag hittade den nya, men det ser ut som att det finns en gammal med.
    inget nytt hon har lgat ut det där urgamla mailet med alla namn. gammal drama i ny förpakning
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    M C skrev 2010-11-11 10:12:18 följande:
    Men vart? Jag hittar ingenting!
    den är last det gar inte att se längre.
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-11 10:07:03 följande:
    Jag bryr mig mindre om namnen men ser beteendet för precis vad det är. Helt vansinnigt. Som nnågon skrev igår, ett gammalt X som man inte vill träffa. Att hon inte kan släppa detta utan ruvar på saken och gång på gång återkommer med hämndbegär och dumheter är direkt obehagligt. Tycker jag
    inte bli ilsk och bitas Kyssnu men vi beter oss väll alla mer eller mindre som gamla ex som hänger kvar vid vad som var. (jag saknar mina lollor som man kan lita pa i alla väder känslan av att inte behöva väga mina ord pa guldvag för att nagon kanske inte fattar vad jag menar och i stället för att ta diskutionen gar och slänger ut saker om mig eller ennu värre om mina kära pa olika forum )annars skulle det ju inte störa oss.

jag är iriterad son fan över att mit namn nämns men annars handlar det bara om gammalt surt bajs som jag inte ens har nagot problem med att värden vet. stanken har likssom falnat för länge sen.
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla