Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:58:27 följande:
    Inte för att det har nåt med blygdläppar att göra, jag blev så glatt överraskad bara när jag såg det
    tänder du pa ekorrporr?

ekorrporr är ett roligt ord
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 12:03:07 följande:
    Fast jag har aldrig påstått att det finns något större värde i estetiskt tilltalande blygdläppar ()om man inte försörjer sig som porrmodell), jag bara konstaterade.
    skulle gissa att man tjänar mer som fetich modell i vilket fall
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:12:59 följande:
    Jo men folk snubblar över mig när jag kryper omkring. 
    folk snublar över dig även om du star pa en pall
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:19:20 följande:
    Ja. Men här i Lund har de byggt sådanadär små alkover på spelborden där folk kan ställa mig. Så att de inte välter ut mig. 
    betyder det att du läcker om du blir vält?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

i dag ska vi ga med lite lykta och sjunga

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:31:05 följande:
    Jag har inte heller kunnat sova. Det vimlar av frågor. Vilket håll ska den föras in på? Ska det vara med eller utan kork? Kan man hoppa eller blir det en explosiv orgasm då (om det är utan kork) 
    kan man ha mentos i samma fitta eller ska man förvara dom i analen för att slippa explotioner?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:54:07 följande:
    Han är inte klok. När min farfar dog plötsligt och tragiskt i hjärtinfakrt 64 år gammal ställde han sig utanför garderoben för att hjälpa farmor att plocka fram kläder som farfar skulle ha på begravningen. Rödgråten och förtvivlad klämde han ur sig "mamma kommer det att trilla gummistavar och rövpluggar eller annat privat över mig nu när jag öppnar garderoben?"
    ja det skulle jag oksa fraga.
    jag menar min mamma stal min dildo när jag av mistag flyttade hit. senare besvärade hon sig över att den fatt en knäpp och gickigang av sig själv i ladan vid dom mest oandae och olämpliga situationer.

min morfat täljde en trä dildo av en bit körsbärsträ till min mormor hon hade den i en lada i källarn där hittade jag den när jag letade efter ett symönster varpa jag fick höra att morfar minsan gjort den själv.

jag hade definitift fragat innan jag öpnade nagra lador
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-11 14:09:54 följande:
    Jag har länge undvikit den där tråden. Av helt uppenbara och självklara skäl. Jag blir bara så förvånad över hur mycket konstigt som alla verkar tända på. Cola-flaskor, stryk så man blir blodig, amma en vuxen karl och what not.

Fan vad kul det hade varit om vi hade kunnat skriva som anonyma här i tråden. Då kunde ni erkänna era snuskigaste fantasier.
    jag har inga snuskiga fantasier
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Erasmus skrev 2010-11-11 14:18:00 följande:
    Varför anonymt?

Har en snäll fantasi där jag binder fast en stackars kvinna på ett köksbord och sedan agerar cunnilictor - och hon, stackarn, kan inte komma loss.

Ja...jag är sexuellt frustrerad.
    vad är en cunnilictor?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-11 14:21:34 följande:
    Ha! Det som var så fyndigt hopknåpat. justfuckinggoogleit.com
    om jag fixade att stava till det sa...
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla