Inlägg från: Naoko |Visa alla inlägg
  • Naoko

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-12-07 22:24:26 följande:
    Mhm, sova eller ta medicinen. 50-50, nu!
     Jag har Ipren hemma och  det hjälper knappast mot mitt tillstånd  
  • Naoko

Jag förstår faktiskt att man använder uttryck som "okorr", kanske inte om det handlar om dagar men det är väl ett sätt att själv lugna sig om att utvecklingskurvan ser normal ut.

2timearound skrev 2010-12-08 10:45:40 följande:
    Idag upptäckte jag att det finns Hello Kitty-bindor. Undrar varför? Är det för fjortisarna, eller är det tänkt att vi vuxna ska använda dem?
    De flesta får väl mens i mellanstadieåldern, om de är målgruppen eller inte tänker jag inte uttala mig om.
  • Naoko
    Mariohnym skrev 2010-12-08 11:50:43 följande:
    Man ska inte skaffa barn om man inte vet hur man gör barn. Hundvalpar och apor vet. 
    Äsch, fåniga funderingar kan alla ha och trådstartaren verkar ju själv vara medveten om att det är en dum fråga. Ibland får man dumma saker för sig och då tycekr jag att det är ett tecken på klokhet att välja att vara anonym.

Ordet "plingan" har jag svårare att acceptera.
  • Naoko
    Jazza skrev 2010-12-08 19:21:31 följande:
    Hej! Ditt citat har varit populärt
    Jag tror att alla förutsätter att du inte alls citerar någon när det är alla de där snuskiga grejjorna
  • Naoko

Mitt andra nojande:
    Jag känner nästan att mitt "ja" mest är en formalitet ... de verkar ha en plan för ändringen av roll och de höjde lönen. Det känns skitskumt! 

• Naoko

Jag vill gömma mig någonstans där jag inte behöver ta beslut som ska påverka livet!

• Naoko
    Naoko skrev 2010-12-08 19:41:50 följande:
    Jag vill gömma mig någonstans där jag inte behöver ta beslut som ska påverka livet!
    Jävla lyxproblem Rynkar på näsan
Svar på tråden The return of the Lolilla