• M C

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-03-18 09:20:04 följande:
    Då är han också ett svin. Men sörj inte, man klarar sig bäst utan karlar. *bitter*

Jag håller inte med, jag är bättre med min gubbe. Mycket bättre.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:00:25 följande:
    Punghårtofsar!
    Hoppla?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:14:56 följande:
    Dåliga tider alltså. Utöver min tandkatastrof kan jag berätta att jag bröt en nagel idag (en riktigt fin en) och är osams med min gay. Det måste vara en kollektiv förbannelse vi har dragit på oss. Eller karma?
    Äh, det är vädret. Jag har ont överallt, känns som att jag är bakis.

Kan man bli bakis av att tänka på vin?
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:24:53 följande:
    Nej, men man kan bli full av det.
    Igår ville jag ha vin, fick inget. Idag är jag bakis. Men full blev jag aldrig.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:30:05 följande:
    Alltså, tolka det här åt mig: min ena granne (bitchig tant) har sopat ihop ett helt berg med cigarrettfimpar och lämnat en bit från min dörr. Saken är den att fimparna absolut inte är mina, när jag röker fimpar jag aldrig på marken. Det är en annan grannes tonårsson som kastar ner dem från deras balkong. Jag antar att hon försöker göra någon sorts statement? Men jag tänker fan inte plocka upp dem.
    Eller så lägger du dem i en påse och går till henne och frågar vad hon håller på med. Då kanske hon slipper vara arg på dig.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:36:57 följande:
    Det vågar jag inte. Hon är en riktig drake. Vi har avskytt varandra sedan en incident förra året när jag satt ute och njöt av ett glas vin och en cigarrett, och hon gick förbi och började predika om hur dåligt det är med alkohol och tobak och att hon minsann inte rör sånt, hur det förstör samhället och ungdomen och yadayada, varpå jag lite fint råkade ta upp hur fetma är den nya folksjukdomen (hon är tjock och jag var så smal då att jag kunde kosta på mig det) och hon tog hemskt illa vid sig.
    Hur kan man bli arg om man bara får vad man förtjänar?

Gör som vi föreslår, ge tillbaka fimparna och skriv en lapp. Den om att fimparna bor i en askkopp var bra!
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:41:48 följande:
    Haha, ni är så härligt kreativa. Nä men det var helt löjligt, min gay är ganska elak på det där typiska gaysättet (hoppas inte någon tjuvläsare tar illa upp men alla som har en bitchig gayvän VET vad jag menar) och han brukar hacka rätt mycket på en annan vän till oss som är för snäll för att käfta tillbaka som vi andra gör. Och så nämnde hon för mig att hon var lite ledsen över det, så jag tog upp det med honom och sa att han kanske skulle ta det lite lugnt med henne, vilket han i värsta drama queen-stilen tolkade som om att jag kallade honom mobbare, och nu har han tjurat och vägrat svara i telefon i snart en vecka... suck.
    Hahhaa, jag vet exakt precis hur du menar! Har två gayvänner, den ena vägrade vara kompis med mig sen jag påpekat att det inte var OK att hota med att lämna teatergruppen för att man är sur. Den andra skar det sig med när han ställde till värsta dramat över en fjantig grej.
    Dramaqueens, det är homosarna det.
  • M C
    M C skrev 2010-03-18 10:44:54 följande:
    Hahhaa, jag vet exakt precis hur du menar! Har två gayvänner, den ena vägrade vara kompis med mig sen jag påpekat att det inte var OK att hota med att lämna teatergruppen för att man är sur. Den andra skar det sig med när han ställde till värsta dramat över en fjantig grej. Dramaqueens, det är homosarna det.
    Flickorna verkar vara stabilare, har inte sett några dramaqueens alls bland de lesbianer jag känner.
    Jag undviker hursomhelst bögar nuförtiden, orkar inte med dramat.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:51:57 följande:
    Jag älskar the gays och de älskar oftast mig för min divapersonlighet. Men ja, det blir mycket drama emellanåt.
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m51445951.html
    Jag gjorde en tråd för att få veta om vi är ensamma om att tycka sånt här.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-18 10:54:00 följande:
    Hahaha. För ett tag sen var det någon/några som gjorde ett projekt där de gick ut på gatorna här och satte små svenska flaggor i alla hundbajshögar. Made my day. Jag skrattade varje gång jag såg en.
    Hahahaha, vilken jävluskt bra idé!
Svar på tråden The return of the Lolilla