Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-01 17:53:48 följande:
    Varför hamnade jag i samma fack som Freddy? Vad har jag gjort för att förtjäna det? Jag är visst i onåd på fler än ett ställe idag.......
    du ville hamna i samma säng förmodar jag?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Blygdläppen skrev 2010-12-01 18:00:04 följande:
    Jag har letat efter den så länge, för nedladdning, men fortfarande inte hittat
    i tretti ar?
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

likt en lepidopterist (fjärilssamlare, reds anm) monterar en insekt med allt för trubbigt stift skruvade han sig in i henne".

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-12-01 19:17:58 följande:
    Så jävla sjuk människa, va.....
    ja. riktigt skum mening. antingen är han en mycke skadad mäniska eller sa sitter han och skrattar byxan av sig
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-12-01 19:24:04 följande:
    Jag visste inte att det priset fanns, nu när jag vet, så har mitt liv en lite större mening
    jag hade inte heller nagon aning men det finns verkligen en anledning!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-12-01 19:26:33 följande:
    Nu vässar vi pennan, Knissen!
    ja vi har ett pris att vinna!
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse

när han insag att den jordgubbe som han med sa stor möda tryckt in i hennes vata lite surt luktande sköte inte gick att fa ut igen kände han hur skammen att nagon annan än han skulle fa veta om dessa lekar.
    du sa han du tror du att det gör nagot om den sitter kvar där inne?
    hon tittade pa honnom med ögon som kunde varit stulna fran den där dagen i skolan da han hade disikerat koögon och log. jag tror at jag kan krysta ut den som ett väldigt litet kärleksbarn sa hon och tittade pa honom. ska jag göra det nu eller vill du att vi väntar och ser vad som händer flämtade hon uphetsat.

Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    lokisse skrev 2010-12-01 19:31:54 följande:
    när han insag att den jordgubbe som han med sa stor möda tryckt in i hennes vata lite surt luktande sköte inte gick att fa ut igen kände han hur skammen att nagon annan än han skulle fa veta om dessa lekar.
    du sa han du tror du att det gör nagot om den sitter kvar där inne?
    hon tittade pa honnom med ögon som kunde varit stulna fran den där dagen i skolan da han hade disikerat koögon och log. jag tror at jag kan krysta ut den som ett väldigt litet kärleksbarn sa hon och tittade pa honom. ska jag göra det nu eller vill du att vi väntar och ser vad som händer flämtade hon uphetsat.
    när han insag att den jordgubbe som han med sa stor möda tryckt in i hennes vata lite surt luktande sköte inte gick att fa ut igen kände han hur skammen att nagon annan än han skulle fa veta om dessa lekar spred sig över hans lite kladiga kinder skulle det ju sta
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-01 19:35:31 följande:
     Haha! Du har talang Knisse, men jag kommer aldrig att ta emot en jordgubbe av dig! 
    ett hallon had det ju bara blivigt mos av och blabär blir det ju sanna fläckar av
    Nej det tror jag inte!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-12-01 19:38:39 följande:
    Usch och fy, Knissen *kräksmajli*
    vad är ett kräksmaili??
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla