• M C
    Jazza skrev 2010-03-18 20:02:38 följande:
    Men jag är jäävligt upprörd över det, också
    Ja, jag märkte det.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-18 20:04:16 följande:
    fniss
    Var jag elak? Eller är det som jag sagt på FB?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-18 20:09:32 följande:
    jAG KLÄCKER MITT I SOMMAREN....
    Men då tar vi en fest mitt i sommaren. Inget kan vara lättare.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-18 20:12:58 följande:
    Du är fantastisk
    Åhåå, va gullig du är! Jag kan bli så arg på just... ja, vissa. Men Jag försöker verkligen behärska mig.
    Tack!{#lang_emotions_heart}
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-18 20:11:33 följande:
    Har berättat om pyamasincidenten
    Hade inte hört den tror jag, eller s åhar jag glömt den. Bra är den hursomhelst.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-18 20:16:20 följande:
    Jag ahde gärna hoppat in och försvarat/backat dig, men har inte tillräckligt med kött på benen i den diskussionen, dessvärre...
    Synd.

Jag kan ta med mig några fina böcker om du är sugen på att lära dig...?{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-18 20:19:19 följande:
    Jag vill bara påpeka att jag tycker ni sköter er bra ute på FL
    Tack!
    Jag är inte lika onykter nu. Har du någon diskussion man behöver lägga sig i?
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-18 20:21:29 följande:
    Så sant! Jag själv ska nog knäcka en halva vinare alldeles själv när jag kommer hem från BB, mannen får ta nattpasset.... En anledning så god som någn att skita helt i amningen...
    *fniss*
    Jag kan ge dig mitt telefonnummer, ring mig bara.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-18 20:36:16 följande:
    Jag skulle vilja att du föreläste, hellre
    Hahahah, ska vi medvetet förstöra festen eller?

The god illusion är rolig att läsa, jag är en blek, tagen, avskrapad och överkörd variant av Richard. Om man bara läser en enda bok i ämnet är det den.
Svar på tråden The return of the Lolilla