Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-17 22:14:29 följande:
    Nej! Jag avgudar alla bortom allt förstånd och sans!
    {#lang_emotions_kiss}
    Jazza skrev 2010-04-17 22:19:16 följande:
    Nejdå, men din beskrivning lät så härlig
    Har läst i UG tråden att en liknande känsla nog går att uppnå med hjälp av tigerbalsam.
    Tänk att det faktiskt finns dom som frivilligt stimulerar anus med pain!
    lokisse skrev 2010-04-17 22:37:46 följande:
    gick ni hem eller dog ni av fisen jag släpte?
    Nej min dator la av och stratade om blev blå bakgrund och så kom det en text om att den avslutar för att skydda datorn mot fara. very very strange kanske din fis?

Fan vad ni pladdrar! Själv sysslar jag med det jag nu hållt på med på nästan all min lediga tid de senaste dygnen. Sitter och sållar bland foton, har ju tagit några miljarder sedan jag sist framkallade och det verkar vara en god ide att få det gjort innan Bubblert kommer.

Rökare är äckliga och jag har inget körkort!  *försöker hänga med i gemenskapen*

Min karl är egentligen typ stockholmare men han låter allt mer som hederligt folk förutom då när han är arg eller irriterad. När känslorna svänger så låter han som en aggresiv irriterande stockholmare. Ja och så när vi hälsar på där nere så återgår han lätt till gammla ovanor

2timearound skrev 2010-04-17 23:56:55 följande:
    Vilken fin kille! Det är så snyggt med stockholmska! Hoppas han kan ta tillbaka den på heltid. 
    Lär väl bli så om vi flyttar ner och nu ser det ut som att det är där de flesta jobben finns
    Vem vet vi kanske blir grannar!
    Hercule skrev 2010-04-17 23:58:46 följande:
    min dialekt är en hybrid som har uppstått under en uppväxt ca 40 mil norr om stockholm och ungefär lika långt söder om stockholm. Så jag antar att den i genomsnitt blir stockholmska.
    Nu ska du inte nervärdera dig själv jag är övertygad om att du låter jättetrevlig!
    2timearound skrev 2010-04-18 00:01:41 följande:
    *LÄNGTAR*
    Förstår det! det är verkligen toppen att bo nära mig. Fråga MC hon vet.
Svar på tråden The return of the Lolilla