Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    lokisse skrev 2010-04-21 14:14:50 följande:
    halla nixsson
    olla olla! Vad händer på fl?
    lokisse skrev 2010-04-21 14:36:39 följande:
    vad har du för dig en dag som denna?
    ja du inte mycket lillan sover så jag sitter utanför i hallen och roar mig vid datorn, vill helst inte gå ner för vaknar hon så blir olyckan väldigt stor om jag inte är inne hos henne inom några få sekunder.
    Borde städa och så men men...
    Du rå förutom att frossa i choklad?
    Ord blind skrev 2010-04-21 14:38:20 följande:
    Hej hej! Har du prövat någon typ av behandling mot bäckensmärtan?
    Nej den allmänrådande synen på detta "kvinnoproblem" är att testa bälte och förlika sig med sitt öde.
    Konstigt hur lite bm och läkare egntligen bryr sig och vet något om problemet. Jag hade innan jag blev gravid nu sist fortfarande en del konstigheter sedan förra graviditeten som jag kopplar till eländet.

Finns ju dom som har problem hela livet ch jag är lite orolig för att aldrig bli riktigt bra igen men man får väl ta problemen som dom kommer.

Får du behandling? Minns att jag faktiskt blev erbjuden akupunktur när jag väntade Eira mot smärtorna.
    2timearound skrev 2010-04-21 14:46:39 följande:
    Jag tycker att det är för mycket gulligull här. Det var roligare när ni var arga och bittra!
    Vänta bara tills ungen är ute och jag ska ner i vikt bli av med foglossning och hela världen säkert kommer vara emot mig.
    lokisse skrev 2010-04-21 14:47:37 följande:
    jag är sa anti alk sen jag blev pa smällen med mops att jag blir lite rädd hur det hela ska sluta...
    kan berätta något riktigt läskigt! När Eira var född så fick jag en fortsatt om inte ökad avsmak mo alkohol. Jag som är en extremt stor ölälskare tyckte att öl var äckligt!!
    Det tog en hel del beslutsamhet och övning men till slut så kunde jag njuta av öl igen men konstigt nog så även vin{#lang_emotions_throwup}
    lokisse skrev 2010-04-21 15:07:52 följande:
    det är precis sa det är för mig med jag är en ölälskare _(eller var) och efter det att mops födes kunde jag inte fa mig till att smaka pa öl med alk utanhöll mig till akohalfri öl... ska öva när minimops är där...
    Jag tror på dig och bara du kämpar på och är beslutsam så kan du övervinna detta nesliga hinder!
    Ord blind skrev 2010-04-21 15:18:32 följande:
    Nej. Jag anmälde mitt intresse att vara med i en studie för att se om osteopatbehandling hjälper. Det är vanligare i USA och England. Jag hamnade dok i gruppen som inte kommer att få behandling utan bara vara en "mätpunkt" för dom. Jag ska alltså lägga ner tid som jag inte har p.g.a. studier och barn utan att få ett smack. Så jag tänkte hitta en osteopat att behandla mig mot betalning, jag vill väldigt gärna pröva. Mitt mål var ju att få behandling så jag orkar tentera i flera timmar. Men det kommer ajg som sagt inte få vilket innebär att jag har ännu mindre tid att vara med i en studie....
    Mätpunkt det låter du jäkla typiskt. Hoppas du hittar dig en egen bra osteopat som kan hjälpa dig
    Ord blind skrev 2010-04-21 15:36:55 följande:
    Jag läsa blabla bla tvåan *hysteriskt glad* och läste precis innan på FB "någon som har fått nått idag"? Du kan ju räkna ut själv vad min första tanke  var.....

Ord blind skrev 2010-04-21 15:18:32 följande:
    Nej. Jag anmälde mitt intresse att vara med i en studie för att se om osteopatbehandling hjälper. Det är vanligare i USA och England. Jag hamnade dok i gruppen som inte kommer att få behandling utan bara vara en "mätpunkt" för dom. Jag ska alltså lägga ner tid som jag inte har p.g.a. studier och barn utan att få ett smack. Så jag tänkte hitta en osteopat att behandla mig mot betalning, jag vill väldigt gärna pröva. Mitt mål var ju att få behandling så jag orkar tentera i flera timmar. Men det kommer ajg som sagt inte få vilket innebär att jag har ännu mindre tid att vara med i en studie....
    Mätpunkt det låter du jäkla typiskt. Hoppas du hittar dig en egen bra osteopat som kan hjälpa dig
    Hercule skrev 2010-04-21 21:56:16 följande:
    JOOOO! Men du är ju här så sällan att det är som ett ständigt blödande sår
    {#lang_emotions_heart} Du är min bästa!!

men seriöst sitter ni och gaggar med varandra på msn oxå?!  *så djuputfryst*
Svar på tråden The return of the Lolilla