-
Det är då det är bra om man köpt bajpapper och inte ägg.SimplyTheBest skrev 2011-01-14 21:47:26 följande:Skoja att man gör! Det var rena isgatan när jag skulle gå hem från ICA. Livsfarligt ju.
-
Men du trillade inte på dem, hoppas jag? .-DSimplyTheBest skrev 2011-01-14 21:53:58 följande:Hade köpt ägg
-
And you, as wellSimplyTheBest skrev 2011-01-14 22:05:19 följande:De överlevde!!
-
Itt jävla mög, ditta vädör.SimplyTheBest skrev 2011-01-14 22:10:46 följande:Kasade rundor så grant på vägen him
-
fnisspoirot skrev 2011-01-14 22:19:10 följande:
Dusch?!
-
Sätt en tantlapp på lådan, det har vi. Jag tycker reklam är kul, men vi måste ju källsortera och då är det inte lika kul.....SimplyTheBest skrev 2011-01-14 23:25:41 följande:Har insett en sak - det kommer ofantlligt mycket reklam. Hade en rejäl hög att kolla samt underst flera tidningar.
-
Haha, "Ingen reklam, tack" (och ditklottrat, med spretiga bokstäver) "Utom Ikeakatalogen, klädkataloger, bilder på män och sånt som innehåller rabattkuponger"SimplyTheBest skrev 2011-01-14 23:27:57 följande:Funderade på det men sen är det en del reklam jag vill ha. Problem!!
-
Helvete, jag höll på att skita ner mig, flera ggr när jag läste den. M fick komma upp och lägga sig om det var läbbigt....SimplyTheBest skrev 2011-01-14 23:32:52 följande:*skrattar*
Var ungefär det jag hade i tankarna...och det känns bara...fel?
Jag fick "Hypnotisören" i julklapp & som vanligt har jag läst den på kvällarna när det är dags för sömn - bad idé! Blir ju rädd för sören! -
Du är så jäkla djup. själv var jag bara mörkräddSimplyTheBest skrev 2011-01-14 23:36:58 följande:Då är det inte bara jag då. Har bara hänt en gång innan att jag blev rädd när jag läste en bok, handlade också om mord. Vissa böcker påverkar mig mer än andra.
Gråter rätt ofta när jag läser & skrattar när det är den typen av böcker. Brukar förklara att jag "lever" mig in i böcker på samma sätt som jag tittar på en film. Kan mentalt se omgivningarna & hur personer interagerar med varandra. -
Jag drömde om Totajmer inatt. Helt sjuuk dröm (nej, inget sex) vi skulle läxa upp en tjej som hade byggt en mekanisk skata med inbyggd skjutmekanism, som jagade och sköt andra skator. hon hade en hembyggd cykel, som såg helt skum ut och när vi gick ut och skulle säga till henne, hade två andra grannar kommit, med tre hundar (två amstaff och en pitbull) som de skulle skrämma henne med. Men när jag och Toto stod där och läxade upp, som bäst, så vände sig hundarna på oss. Den ena kom loss och jagade oss, vi såg att kopplet satt fast i en ring i tungan.
Kan tillägga att vi befann oss i en lägenhet som låg på samma ställe där jag hade rätt många vårdtagare när jag jobbade i hemtjänsten, men det var min mormors lägenhet, ändå (hon gick bort -97)
Alltså.... helt jävla fucked up