Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Finns en sjukt störig sak bara med Spartacus och det är att Sam raimis jävla svaghet för vissa skådisar. Skrek fan rätt ut när jag såg att Jenssen från legend of the seeker var med {#lang_emotions_throwup}

Bam skrev 2010-04-27 22:32:11 följande:
    Verkar som nån sett Spartacus!
    Jo och jag har redan abstinens
    2timearound skrev 2010-04-28 22:14:31 följande:
    Bidde varken eller. T kollade hellre inspelad fotboll. Pinsamt.
    Dax att du lär dig några nya trix hör jag

Hej hej sjuklingar och slynor!
    Idag var karln med Wynja till veterinären och det visade sig att hon har livmoderinflammation.
    Hennes är så pass lindrig att hon nu först ska gå en en antibiotikakur samt käka antiinflamatorisk medicin men tydligen blir bara en 5:e del bra av det.

Jazza skrev 2010-04-29 19:46:04 följande:
    Vanu? Jag gillar ju regn.Äh, jag är så röten, så kan inte ens data ordentligt .... Hej då
    Röten?

Krya på dig dig smulan
    WTslyna skrev 2010-04-29 20:05:02 följande:
    Nicket, vad tyckte du om sista avsnittet av Spartacus?
    Bra men fylldes även av skräck för hur dom ska kunna leverera en till säsong lika bra som denna när handlingen nu kommer förändras så drastiskt.

Läste nån stans att det finns funderingar på att göra en prequel i väntan på huvudrollsinehavarens tillfrisknande. Detta skrämmer mig även men hoppas att de i så fall gör nån grej med kanske Doctore Crixus och Barcas förflutna och inte letar upp en ung Spartacus
    WTslyna skrev 2010-04-29 20:15:47 följande:
    Jag har höga förhoppningar med tanke på att dom fixade det så bra med Rome. Himla trist att han är sjuk, samma cancer som Michael C Hall drabbades av. (Dexter)Risken är nog rätt stor att det kommer handla om unge Spartacus tyvärr.
    SPOILERVARNING LÄS EJ OM DU INTE SETT SPARTACUS BLOOD AND SAND

Fan fan fan jag hoppas verkligen inte att det blir så alltså gaggande i en ung spartacus han som person blir ju intressant först som Spartacus.
    Inte har man fått reda på vad hans egentliga namn är?

Jag tycker att Doctore är en riktigt intressant karaktär så även crixus så ädel men samtidigt så mycket översittare.
    Mördar hårdhomot Barca tycker jag att vi sett på tok för lite av, fan jag grät nästan för hans pojkvänns skull när han dog.
    Finns nog en spännande berättelse där kring hans stam, fångenskap och fajten för livet mot fadern.

Nä blir det en Ung Hercules serie så kommer jag nog skippa den, låter lite väl mycket sam raimi.

Vad tycker ni om skådisarna och karaktärerna?

Jag måste säga att jag är jävligt positivt förvånad över kvalitén är nog bara Varros slyna Aurelia som jag stör mig på.
    Men jag hatar henne med lidelse sedan Legend of the seeker och hennes usla rollprestation även där.
    WTslyna skrev 2010-04-29 20:15:47 följande:
     Himla trist att han är sjuk, samma cancer som Michael C Hall drabbades av. (Dexter)Risken är nog rätt stor att det kommer handla om unge Spartacus tyvärr.
    Just ja hur är det med honom? sist jag kollade så var säsongspremiären för Dexter satt till September så hans prognos borde väl se bra ut? *orolig*

Dexter som serie är jag jävligt nyfiken på hur det ska gå med
    SimplyTheBest skrev 2010-04-29 20:29:58 följande:
    Afton.
    Goder afton!
    Vik hädan skrev 2010-04-29 20:30:54 följande:
    Jag gillade inte crixus flickvän
    Nä hon var på tok för vacker kysk snäll och hellylle för min smak med.
Svar på tråden The return of the Lolilla