Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-02 20:49:08 följande:
    Lite som på Mesen en söndagkväll, då? Allt ser ut som en böff bårrginjång?
    Men hahahha
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 20:47:19 följande:
    Jag har alltid velat göra det
    Det är en sann upplevelse. Det fanns en bild i just den tidningen jag glodde i, på vilken tjejen onanerar med en dildo. Det tog mig 2 minuter att förstå att hon inte försökte dra ut en bajskorv med handen. 
  • Mariohn

Är det bara jag som hajar till när en och samma medlem på FL startar trehundra ilskna trådar om att "det inte finns några kön!!! Det är ingen skillnad mellan pojkar och flickor" och sedan startar samma person en tråd där hon hatar det ena könet?? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-03-02 20:54:57 följande:
    Nej jag ska bannemej starta en tråd. Men jag kommer inte att ha tid att underhålla den ensam. 
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-03-02 21:05:30 följande:
    Varför måste man vara psykiskt störd bara för att man tänder på något utanför normen? www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51133484.html
    Men alltså...det finns normen, sedan finns det "utanför normen" och sedan finns det "vad fan". 
  • Mariohn

Varför tror folk att deras barn är allsmäktiga? Varför kan inte barn få lära sig att det inte alltid finns alternativ? 

• Mariohn
    AtroCious skrev 2010-03-02 23:31:44 följande:
    Önsketanke om att barnen kan få och göra allt de vill, för att föräldrarna vill att de ska ha det bästa som går att få ut av livet. Det de inte tänker på är att det där ofta stjälper mer än hjälper.
    Idioter. 
  • Mariohn

www.familjeliv.se/Forum-3-26/m51106809.html

Alltså, jag tycker faktiskt inte att det råder sockerhysteri för att barnen inte får välja att äta godis istället för frukt och grönt. Självklart väljer väl dagisungar godis framför frukt om de får.
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-03-02 23:42:54 följande:
    Sonens dagis har slutat med att bjuda på glass vid födelsedagar. Kanonbra tycker jag, för alla. Jag låter sonen äta sött någon gång då och då efter att han har fyllt ett, men jag vill inte att han ska äta glass på dagis minst en gång i veckan. Det finns andra föräldrar som inte låter sina barn äta sött förrän de äldre än så, hur ska det funkar om bara vissa barn får äta glassen när det bjuds? Tycker inte alls att det är någon hysteri, det är bara bra att man börjar tänka till lite angående barnens hälsa.
    Exakt. Därför tycker jag inte att barn ska få välja mellan frukt eller godis. Vill man inte ha frukt får man tacka nej. Man ska inte tvingas. Men det innebär inte att man får gå och poppa popcorn. 
Svar på tråden The return of the Lolilla